آفتاب

سرپرست وزارت علوم به هرمزگان می‌رود

سرپرست وزارت علوم به هرمزگان می‌رود

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز دوشنبه ششم شهریور و پنجمین روز از هفته بزرگداشت دولت ، به عنوان نماینده دولت به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم به عنوان نماینده دولت در این سفر یک روزه تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آماده بهره برداری در استان هرمزگان را افتتاح و در شورای اداری این استان شرکت می کند.

 هاشمی در اولین سفر استانی خود از زمان آغاز مسئولیت سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از دانشگاه هرمزگان بازدید و با روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری این استان دیدار می کند.

بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه هرمزگان شامل آزمایشگاه های مرکزی، کتابخانه مرکزی، فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی و کارگاه های دانشکده فنی از برنامه های سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر یک روزه است.

حضور در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و شرکت در گفتگوی ویژه خبری و تشریح برنامه ها و سیاست های وزارت علوم در دولت دوازدهم، بخشی از دیگر برنامه های دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به بندرعباس مرکز استان هرمزگان است.

 

کد N1756596

وبگردی