آفتاب

آغاز ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی ابن‌سینا

آغاز ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی ابن‌سینا

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای حمایت و تشویق فعالیت‌های ارزشمند دانشجویان، چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار «دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا صرفاً برای دانشجویان ایرانی و بین‌المللی دانشگاه برگزار می‌شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ می‌توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

 دانشجویان از شهریور تا 15 مهر فرصت دارند با مراجعه به وب‌سایت http://avicennastu.tums.ac.ir در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز در آبان پایان می‌یابد. مراسم اصلی و معرفی برگزیدگان جشنواره در روز سه‌شنبه، 14 آذر 96 به مناسبت روز دانشجو برگزار خواهد شد.

توضیح اینکه، هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا شناسایی و معرفی فعالیت‌های برتر دانشجویی در حیطه‌های مختلف است و همچنین در این جشنواره دانشجویان ارائه‌دهنده خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره‌های معتبر شناسایی سده و از آنها قدردانی می‌شود.

 از دیگر محورهای جشنواره، فعالیت‌های اجتماعی و نوع دوستانه دانشجویان است. همچنین الگوهای مناسب و موفق به دانشجویان نیز در این جشنواره ارائه می‌شود. شناسایی و قدردانی از دانشجویان موفق در حیطه‌های مختلف، جلب توجه دانشجویان به درستکاری، سخت‌کوشی و چندبعدی بودن، معرفی دانشجویان برتر، جلب توجه و حمایت اعضای هیات علمی به فعالیتهای متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، استادان ایشان و دانشکده‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

 بخش‌های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، تعهد حرفه‌ای، قرآن و عترت، هنری-ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع جشنواره است.

برای آشنایی با بخش‌ها و موضوعات جشنواره، کانال تلگرام جشنواره دانشجویی ابن سینا به آدرس https://telegram.me/avicennastu  راه‌اندازی شده و دانشجویان دانشگاه می‌توانند با عضویت در این کانال از اخبار این جشنواره اطلاع پیدا کنند.

 

کد N1755254

وبگردی