آفتاب
خبر

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی بانک‌ها

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی بانک‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها ...

مهر:رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است. بهزاد سلطانی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور مشارکت گسترده بانک‌ها برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشگیری از افزایش تعداد نیروی انسانی شاغل در صندوق نوآوری و شکوفایی بخش اعظم فعالیت در زمینه ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را از طریق بانک‌ها به انجام می‌رساند.

 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از همکاری این صندوق با ۵بانک کشور خبر داد و گفت:‌ تا کنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به پنج بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است؛ همچنین برای همکاری با چهار تا پنج بانک دیگر در حال مذاکره هستیم. وی افزود: نرخ نکول در بانک‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان صفر است و به همین دلیل خوش حسابی شرکت‌های دانش‌بنیان، همه بانک‌های کشور از همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارائه تسهیلات به شرکت‌ها استقبال می‌کنند. صندوق از طریق استفاده اهرمی از موجودی خود در بانک‌ها موفق شده خدمات مضاعفی را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کند. رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: نمی‌توان مردم کشور را با واردات بی رویه تکنولوژی فقیر کرد و برای توسعه تکنولوژی در کشور هم باید حداکثر امکانات و منابع مالی بسیج شوند. وی با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت هر شرکت دانش‌بنیان چشم روشنی برای ملت ایران است، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در دو تا سه سال آینده تحولات عظیمی را در اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی رقم خواهند زد.

کد N1755095

وبگردی