آفتاب

سقوط خودرو به دره جان دو جنگلبان را گرفت

سقوط خودرو به دره جان دو جنگلبان را گرفت

عصر دیروز دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی از توابع شهرستان آستارا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی گیلان، تعدادی از نیروهای حفاظتی  منابع طبیعی شهرستان  آستارا و لوندویل  پس از انجام ماموریت در حوزه استحفاظی شهرستان آستارا و در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و خودروی سازمانی آنان  پس از واژگونی به دره سقوط کرد. در این حادثه  دو تن از جنگلبانان منابع طبیعی به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان در دم جان باخته و دو  تن دیگر نیز به شدت  مصدوم شده‌اند.

مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل یافته و تحت درمان قرار گرفته‌اند. بر اساس گزارش رسیده شدت حادثه بسیار بالا بوده و  حال ۲ تن از مصدومان وخیم گزارش شده است.

مدیر کل منابع طبیعی گیلان ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان گفته با توجه به شدت جراحات، اعزام جنگلبانان مصدوم  به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی قرار گرفته است.

محسن یوسف پور افزود:  برای مداوا و درمان مصدومان، منابع طبیعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تمامی نیروهای مرتبط با این حادثه  تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.

کد N1753185

وبگردی