آفتاب

عملکرد آخوندی علی رغم محدودیت های مالی و حاشیه سازی ها مثبت است/ نگاه استراتژیک اخوندی به حمل و نقل و شهرسازی

عملکرد آخوندی علی رغم محدودیت های مالی و حاشیه سازی ها مثبت است/ نگاه استراتژیک اخوندی به حمل و نقل و شهرسازی

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخوندی به حوزه حمل و نقل و شهرسازی نگاه استراتژیک دارد،گفت:عملکرد اخوندی را علی رغم محدودیت های مالی و حاشیه سازی ها علیه وی مثبت می دانم.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره احتمال ابقای عباس اخوندی در وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم اظهار داشت: آخوندی به حوزه حمل و نقل، ترانزیت و شهرسازی نگاه راهبردی دارد. یکی از مهم ترین برنامه های اخوندی در حوزه حمل و نقل و مسکن، شهرسازی ریل پایه است که مفهوم و ایده جدیدی در حوزه پیوند حمل و نقل و شهرسازی محسوب می شود.

‎وی ادامه داد: البته برای اجرایی شدن این ایده نیاز به برنامه‌ریزی جامع و تامین اعتبار مناسب است.

‎ این نماینده مجلس تاکید کرد: از دیگر موضوعاتی که مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته بحث حاشیه نشینی است.

‎نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی در چهار سال گذشته با محدودیت منابع و بودجه عمرانی شدیدی روبرو بوده است در کنار این موضوعات مشکلات حاشیه های زیادی  برای وی ایجاد کردند اما با این وجود آخوندی عملکرد مثبتی داشتند و من فکر نمی‌کنم که در روز رای اعتماد ایشان مشکلی داشته باشند.

‎نجفی  افزود: رای من به ایشان مثبت است و تلاش خواهم کرد که دیگر نمایندگان نیز برای یک دوره چهارساله دیگر به ایشان رای اعتماد دهند.

کد N1752288

وبگردی