آفتاب

مسلط ترین مدیر بخش کشاورزی کشور حجتی است

مسلط ترین مدیر بخش کشاورزی کشور حجتی است

علی دیلمقانیان گفت:با توجه به سابقه حجتی در بخش کشاورزی ایشان مسلط ترین مدیر عالیرتبه در بخش کشاورزی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی حجتی به عنوان وزیر کشاورزی به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان از مدیران باسابقه در این حوزه است و با سابقه‌ای که ایشان در حوزه کشاورزی دارد می‌توان گفت با تسلط‌ترین مدیر بخش کشاورزی است.

علی دیلمقانیان ادامه داد: در دولت دهم یکسری وظایف از وزارت صنعت به وزارت کشاورزی واگذار شد که این امر سبب شد یکسری ناهماهنگی در فعالیت واحدهای تولیدی کشاورزی به وجود آید و فعالین حوزه بین این دو وزارتخانه سرگردان بمانند.

وی تصریح کرد: به نظر من مهم‌ترین وظیفه وزیر آینده جهاد کشاورزی روشن کردن حدود و وظایف اختیارات مدیران بخش کشاورزی است تا بخش خصوصی طرف حساب خود را بشناسد.

عضو هیئت تمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: مهم‌ترین مشکل وزارتخانه این است که معاونین و مدیران ارشد آن اکثراً بیش از 65 سال سن دارند و جزو مدیران بازنشسته محسوب می‌شوند در صورتی که ما مدیران جوان قدرتمند و مسلطی داریم که می‌توانند در این حوزه به کار گرفته شود. اگر حجتی بخواهد در این وزارتخانه جهش مثبتی ایجاد کند باید به جوانان اعتماد کند و آنها را در معاونت‌ها به کار گیرد.

وی گفت: با مدیریت و تسلط حجتی و استفاده از نیروی جوان می‌توان شاهد تحول در بخش کشاورزی بود.

 

کد N1751543

وبگردی