آفتاب

غافلگیری پرسپولیس در آزادی

غافلگیری پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس نتوانست به چهارمین برد پیاپی در لیگ برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته چهارم رقابت های لیگ برتر چهارشنبه شب با بازی تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان در استادیوم آزادی آغاز شد که شاگردان برانکو موفق شدند در این دیدار با نتیجه 1-1 حریف خود را شکست دهند.

پرسپولیس که از حمایت بیش از 20 هزار هوادار خود برخوردار بود، بازی را طبق انتظارات کاملا هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 6 توسط فرشاد احمدزاده به گل اول برسد.

تیم برانکو که خیلی زود توانسته بود دفاع مشهدی ها را بشکند،به حملات پر دامنه خود ادامه  داد و توانست در همین نیمه اول توسط علی علیپور به دو گل دیگر برسد که هر دو گل آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم،پرسپولیس که به دنبال حفظ نتیجه و همچنین حفظ انرژی خود برای بازی سخت مقابل الاهلی بود چندان هجومی کار نکرد و موقعیت زیادی ایجاد نکرد. بهترین موقعیت پرسپولیس را مهدی طارمی در دقیقه 68 از دست داد. تیم مهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقایق پایانی جلو کشید و توانست در دقیقه 85 توسط امیر محمد پناهی به گل مساوی برسد و بازی در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.با این نتیجه پرسپولیس با 10 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و سیاه جامگان هم 5 امتیازی شد.

 


254 41 

 

 

کد N1751360

وبگردی