آفتاب
سخنگوی کمیسیون بهداشت در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی بعد از ۲۰ سال قانون بیمه همگانی را اجرا کرد

ربیعی بعد از ۲۰ سال قانون بیمه همگانی را اجرا کرد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون بیمه همگانی که در سال ۷۳ در مجلس مصوب شده بود و ۲۰ سال بود که کسی توانایی اجرای آن را نداشت آقای ربیعی اجرا کردند و ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه شدند.

رسول خزری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان سابقه طولانی مدتی در بخش‌های مختلف نظام داشتند حتی وقتی سن ایشان 23 سال بود شهید رجائی به وی پیشنهاد وزارت دارد و همچنین در دوران اصلاحات نیز به ایشان وزارتخانه پیشنهاد شد که به حرمت آقای کمالی از قبول پست وزارت خودداری کردند.

او ادامه داد: ربیعی امتحان خود را پس داده و در این چهار سال فعالیت‌های مثبتی انجام داده که می‌توان به بیمه کردن 100 هزار کولبر اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون بیمه همگانی که در سال 73 در مجلس مصوب شده بود و 20 سال بود که کسی توانایی اجرای آن را نداشت آقای ربیعی اجرا کردند و 11 میلیون و 300 هزار نفر از مردم کشور بیمه شدند.

او ادامه داد: اینها اقداماتی است که باید به آن احترام گذاشت و من به عنوان یکی از موافقان ایشان حتماً در جلسه رای اعتماد صحبت خواهم کرد.

کد N1750269

وبگردی