آفتاب

بررسی مفهوم رجل سیاسی ادامه دارد/ هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

بررسی مفهوم رجل سیاسی ادامه دارد/ هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: بررسی در خصوص مفهوم رجل سیاسی هنوز ادامه دارد و این موضوعات محل بحث است ولی ما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که بررسی‌های شورای نگهبان در خصوص مفهوم رجل سیاسی به کجا رسید، گفت: هفته قبل اولین جلسه‌ای بود که به تبیین و بررسی مفهوم رجل سیاسی پرداختیم.

او ادامه داد: گزارشات از جلسات مختلف، پژوهش‌های صورت گرفته و آیین‌نامه‌های شورا در آن جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که حدوداً چهار ساعت این بحث و بررسی طول کشید.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جلسات برای بررسی این مفهوم همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: احتمالاً یکی دو جلسه دیگر این مسئله مورد بحث قرار می‌گیرد و در دستور کار این هفته نیز قرار دارد.

کدخدایی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص تایید صلاحیت زنان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در جلسات مذکور هم بحثی صورت گرفت؟ خاطرنشان کرد: بررسی در خصوص مفهوم رجل سیاسی هنوز ادامه دارد و این موضوعات محل بحث است ولی ما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و در صورتی که به جمع‌بندی نهایی برسیم در این رابطه اعلام نظر خواهیم کرد.

کد N1749812

وبگردی