آفتاب

شما نظر بدهید/ آیا ترامپ مسئول تحریک احساسات نژادپرستی در آمریکاست؟

شما نظر بدهید/ آیا ترامپ مسئول تحریک احساسات نژادپرستی در آمریکاست؟

درگیری و خشونت شدید در تظاهرات نژادپرستان در ویرجینیای آمریکا، که با ورود یک خودرو به داخل جمعیت آغاز شد، به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 34 نفر دیگر منجر شد.

تصویری هولناک از خشونت در تظاهرات ضدنژادپرستی در شارلوتزویل ایالت ویرجینیای آمریکا ▪️به نظر شما، آیا ترامپ مسئول تحریک احساسات نژادپرستی در آمریکاست؟ درگیری و خشونت شدید در تظاهرات نژادپرستان در ویرجینیای آمریکا، که با ورود یک خودرو به داخل جمعیت آغاز شد، به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 34 نفر دیگر منجر شد. درگیری ها زمانی آغاز شد که گروه های نژادپرست و راست گرایان افراطی برای تظاهرات در مخالفت با برچیدن یک مجسمه از پارکی در این شهر آماده می شدند. این مجسمه مربوط به «رابرت ای. لی» از فرماندهان ارتش ویرجینیا در جنگ داخلی آمریکا در قرن نوزدهم است که حامی برده داری بوده و تندیسش در پارک موسوم به «رهایی» (Emancipation) قرار دارد. نژادپرستان با شعارهای فاشیستی با مخالفان درگیر شدند و بدنبال آن فرماندار ویرجینیا وضعیت فوق العاده اعلام کرد. با اعلام وضعیت فوق العاده در #ویرجینیا، شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز به انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پرداخت و گزارش داد: ترامپ در محکوم کردن «نژادپرستان راست افراطی سفید پوست» قصور کرد و پیام های خطرناکی فرستاد. به نظر شما اقدامات و سخنرانی ها و موضعگیری های دونالد #ترامپ رئیس جمهوری #آمریکا در تحریک احساسات نژاد پرستی نقش داشته است؟ شما می توانید نظرات خود را به صورت کامنت در انتهای همین مطلب ارائه کنید

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on Aug 13, 2017 at 1:22am PDT

به گزارش خبرآنلاین درگیری ها زمانی آغاز شد که گروه های نژادپرست و راست گرایان افراطی برای تظاهرات در مخالفت با برچیدن یک مجسمه از پارکی در این شهر آماده می شدند.

این مجسمه مربوط به «رابرت ای. لی» از فرماندهان ارتش ویرجینیا در جنگ داخلی آمریکا در قرن نوزدهم است که حامی برده داری بوده و تندیسش در پارک موسوم به «رهایی» (Emancipation) قرار دارد.

نژادپرستان با شعارهای فاشیستی با مخالفان درگیر شدند و بدنبال آن فرماندار  ویرجینیا وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

با اعلام وضعیت فوق العاده در ویرجینیا، شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز به انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پرداخت و گزارش داد: ترامپ در محکوم کردن «نژاد پرستان راست افراطی سفید پوست» قصور کرد و پیام های خطرناکی فرستاد.

به نظر شما اقدامات و سخنرانی ها و موضعگیری های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تحریک احساسات نژاد پرستی نقش داشته است؟ 

شما می توانید نظرات خود را به صورت کامنت در انتهای همین مطلب ارائه کنید. 

4949

 

 

کد N1749294

وبگردی