آفتاب

چاقوکشی دو فوتبالیست در هتل المپیک | ماجرای دعوای امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی چه بود؟

چاقوکشی دو فوتبالیست در هتل المپیک | ماجرای دعوای امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی چه بود؟

چاقوکشی دو فوتبالیست در هتل المپیک | دعوای امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی در هتل المپیک امروز سروصدای زیادی به پا کرد. دعوای این دو بازیکن فوتبال آن قدر بالاگرفت که کار به سلاح سرد کشید و فرزاد حاتمی در ادامه تمام شیشه های رستوران هتل را شکست... آخرش هم ماموران حراست هتل ماجرا را خاتمه دادند.

بازیکنان تیم‌های تراکتورسازی و پیکان که تیمشان در هتل المپیک اردو زده بود با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.

فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی که تیم‌هایشان در هتل  المپیک اردو زده بودند، امروز (پنجشنبه)‌ پس از مواجهه با یکدیگر به شدت درگیری فیزیکی پیدا کردند به طوری که کار به استفاده از سلاح سرد هم رسید.

به‌ گزارش آفتاب‎ به نقل از ‌ایسنا، این درگیری پس از شکسته شدن برخی شیشه‌های هتل المپیک و دخالت حراست این مجموعه به پایان رسید.

ایلنا نیز نوشت: در حالی که تیم‌های پیکان و تراکتورسازی برای انجام دیدار هفته سوم لیگ برتر در هتل المپیک حضور دارند تا برای دیدار با ذوب آهن و استقلال آماده شوند، دو بازیکن باتجربه دو تیم در رستوران هتل المپیک درگیری شدیدی داشتند.

ماجرا از این قرار بود که فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در جریان بازی دوستانه پیش فصل با یکدیگر درگیری پیدا می‌کنند و امروز محمد ابراهیمی در رستوران هتل قصد داشت این دو نفر را آشتی بدهد، اما این دو نفر با یکدگیر ابتدا به صورت لفظی و سپس به صورت فیزیکی به درگیری می پردازند و به شدت همدیگر را می‌زنند. در ادامه فرزاد حاتمی که به شدت از کاپیتان سابق استقلال ناراضی بود، با سلاح سر دری که در لابی هتل بود، به سمت صادقی حمله می‌کند که با دخالت نزدیکان این حادثه از اتفاق بدتر خودداری می‌شود. صادقی در آن لحظه در حال صحبت با محمد نوری بود که چنین اتفاقی رخ داد.

فرزاد حاتمی در ادامه تمام شیشه های رستوران هتل را می‌شکند و باعث می‌شود تا حراست هتل وارد ماجرا شود و او را تهدید به اخراج از هتل کند.

در حال حاضر وضعیت هتل به آشفته است و مشخص نیست در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد.
کد N1747898

وبگردی