آفتاب

برنامه مهرعلیزاده جامع و آرمان‌گرایانه بود

برنامه مهرعلیزاده جامع و آرمان‌گرایانه بود

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: برنامه مهرعلیزاده از نظر من جامع و در برخی موارد آرمان گرایانه بود.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، صدراعظم نوری در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران خطاب به مهرعلیزاده گفت: برنامه راهبردی شما انسجام نداشت. باید در این برنامه بیشتر درباره اجرای طرح‌ها بحث شود. همچنین برخی شاخص‌های بسیار مهم در زیرفصل محیط‌زیست این برنامه وجود ندارد و آمارهای سال ۹۵ در آن دیده نشده است.

او تاکید کرد، ایمنی و مدیریت بحران در محیط‌زیست باید دیده شود زیرا از مسائل بسیار مهم است.

خلیل آبادی در ادامه گفت: از علیزاده و مرعشی برای توجه به منطقه شهر ری در برنامه‌هایشان تشکر می کنم. برنامه مهرعلیزاده از نظر من کامل و جامع بود، البته در برخی موارد آرمان گرایانه یا فانتزی بود. ما از این دست برنامه‌ها کمتر دیدیم و برای ما دور از نظر بود.

همچنین حبیب‌زاده گفت: یکی از نقاط ضعف شهرداری امروز بودجه‌های غیرنقد است که بسیار افزایش پیدا کرده، بنابراین این موضوع باید بیشتر بررسی شود.

فراهانی در ادامه تصریح کرد: شما به طرح سنجش عدالت در شهر تهران اشاره کردید، درحالی که  شهرداری فعلی مدعی است فاصله شمال و جنوب را کاهش داده است، برنامه شما برای این عدالت ناقص و فرمالیته چیست؟

او افزود: نگاه و رویکرد شما نسبت به مدل توسعه شهرتهران که محصول آن بی عدالتی و ناپایداری شهر چیست و برای تخفیف و کاهش نابرابری در تهران چه برنامه‌ای دارید؟

فراهانی با اشاره به جداول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: اساسا این مسئله ناشی از عدم نظارت شهرداری و مهندسان ناظر در مرحله ساخت و ساز است، در این حوزه برای کاهش رانت و فساد چه برنامه ای دارید؟

کد N1747824

وبگردی