آفتاب
مرعشی:

حامی دولت هستیم/مدتهاست از تنگ‌نظری‌ها رنج می‌بریم

حامی دولت هستیم/مدتهاست از تنگ‌نظری‌ها رنج می‌بریم

یکی از کاندیداهای شهرداری تهران گفت: شهرداری که برآمده از رای شماست باید جبهه‌ای به مسایل تهران نگاه کند و نباید برخورد حزبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مرعشی در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران ضمن تشکر از اصلاح‌طلبان به دلیل لطفی که به او داشتند، گفت: ترجیح دادم آنچه خودم از تهران می‌فهمیدم را بنویسم و بعد از جلسه کارشناسی برنامه جامعی بنویسم.

وی با اشاره به اینکه تهران شهری زنده است و نقش مردم در آن نهادینه شده است، گفت: ممکن است برخی فکر کنند بعد از حوادث ۸۸ شرایط دیگر برای اداره ایران مناسب نخواهد شد اما با حضور یکپارچه مردم همه چیز تغییر کرد. حضور روحانی٬ فراکسیون امید و لیست امید در شورا موضوعی است که باید به آن بپردازیم.

مرعشی خاطرنشان کرد: رهبری فرصت را به کسانی که بر طبل حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی می زنند، نخواهد داد.

او ادامه داد: ما حامی دولت هستیم اما دولت ائتلافی است و ۱۰۰ درصد اصلاح‌طلب نیست. شما بدنه خالص اصلاحات هستید و شهرداری که برآمده از رای شماست باید جبهه‌ای به مسایل تهران نگاه کند و نباید برخورد حزبی داشته باشد.

مرعشی درباره ویژگی‌های شهردار آینده افزود: شهردار منتخب اصلاح‌طلبان باید منتخب همه مردم باشد، کشور ما مدتها است، از تنگ نظری‌ها رنج می برد. اصلاح‌طلبان باید سعه صدر را به نمایش بگذارند و رفتار شهروندان و گروه‌های اجتماعی باز و منصفانه باشد تا همه در شهر احساس آرامش کنند.

او در ادامه افزود: قالیباف در شورای سوم با رای اصلاح‌طلبان شهردار شد و رای آنها تعیین کننده بود، اما شاهد بودیم در مقابل این حمایت اصلاح‌طلبان حتی یک شهردار منطقه از میان اصلاح طلبان انتخاب نشد و این نشان از برخورد تنگ نظرانه شهردار تهران داشت. در همین راستا ماموریت شهردار آینده تهران برگرداندن تعادل است و نباید مانند آنها عمل کنیم.

مرعشی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه با فساد کنار نمی‌آید، ادامه داد: من به هیچ وجه نمی‌توانم با مدیر فاسد کنار بیایم و کار کنم و در برخورد با مدیران هیچگونه مماشاتی نباید صورت گیرد.

ادامه دارد...

کد N1747712

وبگردی