آفتاب

مسعود شجاعی و حاج صفی «سرباز راستین ایران اسلامی هستند» | واکنش قلعه نویی به ماجرای بازی با مکابی

مسعود شجاعی و حاج صفی «سرباز راستین ایران اسلامی هستند» | واکنش قلعه نویی به ماجرای بازی با مکابی

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن در واکنش به بازی حاج صفی و شجاعی در برابر مکابی رژیم صهیونیستی، در قالب تیم پانیونیوس یونان گفت: احسان و مسعود عزیز سالهاست سرباز راستین ایران اسلامی هستند. مردم منصف ما فداکاری و افتخار آفرینی پسران وطن را فراموش نمیکنند.

سرمربی ذوب آهن نیز به حمایت از دو ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس یونان پرداخت.

مسعود شجاعی و احسان شجاعی که حاضر نشدند با پانیونیوس یونان به سرزمین های اشغالی بروند و در پلی آف لیگ اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی بازی کنند، به دستور باشگاه در بازی برگشت در یونان به میدان رفتند.

حضور این دو بازیکن واکنش های متعددی در پی داشت و فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، سازمان بسیج ورزش و بسیاری از چهره ها با موضع گیری آن را محکوم کردند.

در این بین برخی مسئولان نیز از احتمال اخراج این دو بازیکن از تیم ملی خبر دادند؛ اتفاقی که اگر رسما اعلام شود می تواند حتی بحث تعلیق فوتبال را نیز به همراه داشته باشد.

از روز گذشته که این اخبار مطرح شد بسیاری از چهره های سرشناس ورزشی اقدام به حمایت از شجاعی و حاج صفی کردند و این موج حمایتی همچنان ادامه دارد.

پس از حمایت چهره هایی مثل علی کریمی، فرهاد مجیدی، مهدی طارمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا و ... امروز امیر قلعه نویی نیز متنی به شرح زیر منتشر کرد تا از شجاعی و حاج صفی حمایت کند:

«احسان و مسعود عزیز سالهاست سرباز راستین ایران اسلامی هستند. مردم منصف ما فداکاری و افتخار آفرینی پسران وطن را فراموش نمیکنند. انصراف انها را از سفر به سرزمین های اشغالی را ارج بدانیم و درک کنیم انها را که نه با پیراهن ایران که تعهد به باشگاه خارجی، مجبور به این عمل کرد. بیاید استعدادهایمان را با قصاوتهای عجولانه و مغرضانه نسوزانیم.»
کد N1745072

وبگردی