آفتاب

ملیکا را چه کسی به اصفهان برد؟ | دستگیری یک مظنون | متهم دزدیدن ملیکا از نزدیکان خانواده است!

ملیکا را چه کسی به اصفهان برد؟ | دستگیری یک مظنون | متهم دزدیدن ملیکا از نزدیکان خانواده است!

ملیکا گمشده 18 ماهه مشهدی پس از 12 روز بی خبری در اصفهان پیدا شد. پدر ملیکا به اصفهان رفت و دختر 18 ماهه اش را تحویل گرفت. پلیس از دستگیری یک مظنون در پرونده دزدیدن ملیکا خبر می دهد. به گفته دادستان مشهد، متهم دزدیدن ملیکا از نزدیکان خانواده است!

بیشتر بخوانید: جزئیات پیدا شدن ملیکا گمشده .
بیشتر بخوانید: ملیکا گم شده یا او را دزدیده اند؟
بی‌خبری از ملیکا وارد دهمین روز خود شده بود که ناگهان خبری فوری در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت؛ «ملیکا، کیلومترها دورتر از خانه در اصفهان پیدا شد».
بسرعت، تصویری از او در حالی‌که در آغوش مامور راهور اصفهان خوابیده بود نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این تصویر را یکی از اهالی گرفته بود. او به جام‌جم گفت: «در میدان انقلاب، نزدیکی پارک در حال پیاده‌روی بودم که دختری خردسال در آغوش یک افسر پلیس توجهم را به خود جلب کرد. وقتی از مامور ماجرا را پرسیدم، گفت این دختر را مردی به او تحویل داده و گفته گم شده است. خبرهای مربوط به ناپدید شدن ملیکا و تصاویر او را در رسانه‌ها خوانده بودم برای همین سریع از این کودک در حالی‌که خواب بود، عکس گرفتم. آن‌موقع مطمئن نبودم این دختر همان ملیکا باشد، اما تصویرش را برای رسانه‌ها فرستادم.» همزمان پلیس، تصاویر ملیکا را برای پدرش فرستاد و او نیز برای تحویل گرفتن دخترش، راهی اصفهان شد.
ملیکا چطور پیدا شد؟
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: «ملیکا ظهر سه‌شنبه در حالی‌که در پارک نارژوان سرگردان بود و گریه می‌کرد، توسط مردم به کلانتری 28 تحویل داده شد.» به گفته ستار خسروی، تصاویر این کودک برای پدر ملیکا و پلیس خراسان‌رضوی ارسال شد و پدر نیز هویت دخترش را تائید کرد. مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز با بیان این‌که ملیکا پس از پیدا شدن به شیرخوارگاه نرجس منتقل شد، گفت: «این کودک خردسال از شرایط مطلوبی برخوردار است و فقط کمی اضطراب داشت. هیچ گونه آزار جسمی نیز ندیده بود.»
ملیکا در آغوش پدر
پدر ملیکا پس از اطلاع از پیدا شدن دخترش، صبح چهارشنبه راهی اصفهان شد و ظهر به آنجا رسید. او پس از 10 روز بی‌خبری، دخترش را صحیح و سالم از شیرخوارگاه نرجس تحویل گرفت و گفت: «پس از تماس پلیس در روز سه‌شنبه برای شناسایی دخترم به اصفهان رفتم و ظهر او را صحیح و سالم تحویل گرفتم.»
محمدعلی محمدی درحالی‌که از پیدا شدن فرزندش بشدت خوشحال بود و اشک شوق می‌ریخت، گفت: خدا را شکر که ملیکا را صحیح و سالم پیدا کردیم و انگار امروز دوباره او را از خدا گرفتیم.
وی ادامه داد: من و مادر ملیکا 11 روز سخت و جانکاه را پشت‌سر گذاشتیم و خوشحالم که امروز دوباره می‌توانیم او را در آغوش بگیریم. باور کنید از هیجان دست و پایم می‌لرزد و قادر به صحبت کردن نیستم و هنوز اضطراب لحظاتی که ملیکا را در کنارمان نداشتیم، آزارمان می‌دهد.
دستگیری یک مظنون
سیدجواد حسینی، معاون دادستان مشهد از دستگیری یک مظنون در رابطه با حادثه خبر داد و گفت: «این مظنون از نزدیکان خانواده است و تحقیقات از او درباره آدم‌ربایی و نحوه انتقال کودک به اصفهان ادامه دارد.» 
کد N1744319

وبگردی