آفتاب

آزار جنسی و قتل دختر 15 ساله اصفهانی | قاتل اعدام می شود

آزار جنسی و قتل دختر 15 ساله اصفهانی | قاتل اعدام می شود

جوان 25 ساله ای که سال گذشته پس از آزار جنسی دختر 15 ساله اصفهانی، او را به قتل رسانده بود، اعدام می شود. بهمن ماه پارسال، دختر 15 ساله اصفهانی که که برای حضور در جلسه امتحان از خانه بیرون رفته بود، اسیر چنگال این مرد شد و پس از آزار جنسی، به قتل رسید...

بیشتر بخوانید: تجاوز به 14 زن جوان در جاده چالوس
بیشتر بخوانید: آزار جنسی زن جوان با تهدید چاقو
اعتماد نوشت: قاتل دختري ١٥ ساله كه بهمن ماه سال گذشته در جرقويه اصفهان به دست وي آزار و اذيت شد و بعد به قتل رسيد به اعدام در ملأعام محكوم شد.
اين حكم در شعبه اول دادگاه كيفري يك استان اصفهان صادر شد. احمد خسروي وفا؛ رييس كل دادگستري استان اصفهان گفت: شعبه اول دادگاه كيفري يك استان اصفهان متهم را كه در بهمن ماه سال گذشته با ربودن دختر، او را پس از آزار و اذيت به قتل رسانده بود به اعدام در ملأ عام محكوم كرد. اين حكم پس از طي مراحل قانوني اجرا مي‌شود. 
در بهمن ماه سال گذشته پيكر بي‌جان اين دختر نوجوان نصرآبادي در حاشيه محل سكونتش پيدا شد. او در راه مدرسه بود تا سر جلسه يكي از امتحان‌هاي دي‌ماهش حاضر شود كه ديگر به خانه بازنگشت. خانواده كه از طريق مدرسه مطلع شده بودند فرزندشان در جلسه امتحان حضور نيافته در جست‌وجوي دختر خود برآمدند و به كلانتري محل مراجعه و از مفقودي دختر ۱۵ ساله خود خبر دادند كه بلافاصله تحقيقات تخصصي ماموران و كارآگاهان پليس آگاهي براي پيدا كردن اين دختر نوجوان آغاز شد.
كارآگاهان در جريان تحقيقات با به دست آوردن سرنخ‌هايي از قاتل توانستند كمتر از ۶ ساعت پس از وقوع حادثه اين فرد كه جواني ۲۵ ساله از اهالي محل سكونت دختر و داراي سه فقره سابقه كيفري بود را در حال فرار از منزلش دستگير كنند. سرهنگ خسروي؛ رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفته بود: پس از دستگيري متهم تحقيقات از او در حضور بازپرس ويژه قتل انجام گرفت كه درنهايت وي به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان كرد كه او را به‌زور به محل كشف جسد كشانده و سپس به قتل رسانده است.
کد N1742483

وبگردی