آفتاب
محست هاشمی:

همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است/ ترافیک و آلودگی‌هوا عمده‌ترین معضل تهران

همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است/ ترافیک و آلودگی‌هوا عمده‌ترین معضل تهران

پسر ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مهمان برنامه ست‌خط شبکه پنجم سیما بود و گفت‌وگوی مفصلی با مجری این برنامه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است.

او در پاسخ به این سوال که آقا محسن شبیه پدر است یا مادر، گفت: در پیگیری کارها شبیه مادر هستم. مادر در کارها بسیار جدی هستند و مجدانه پیگیرند البته خصلت‌های ابوی که صبر جزو شاخصه اصلی آن بود را هم کمی به ارث برده‌ام.

هاشمی با بیان اینکه بعد از پیروزی در انتخابات تبریک شاخصی به ما گفته نشد، گفت: خواهران و برادران همیشه در انتخابات شرکت می‌کردند اما توقع اینجا بود که ما اول بودیم و این رکورد را از دست ندهیم و البته رکورد بدی هم نبود که یک‌میلیون و 756 هزار رای داشتیم.

عضو شورای‌شهر تهران در پاسخ به این سوال که این روزها به‌شدت درباره شهرداری زیره ذربین هستید، گفت: درباره موضوع شهرداری انتخاب آن تصمیم با اعضای شورای‌شهر است. پست‌های سطح بالا پست‌هایی نیست که شما برای آن تلاش کنید. این پست‌ها زحمت‌ زیادی می‌طلبد و باید به دلایل انتخاب بررسی شود. دلیل اینکه در 4 سال گذشته من انتخاب شدم و با رای کمی از آقای قالیباف عقب ماندم این بود که مردم ترافیک و آلودگی‌هوا را عمده‌ترین معضل شهر تهران می‌دانند. من آیتم مناسبی بودم. در حال حاضر هم ممکن است اولویت شورای‌شهر به این موضوعات نباشد.

ادامه دارد...

کد N1741085

وبگردی