آفتاب
با حضور عاملات تقل بنیتا؛

صحنه سرقت خودرو تا دقایقی دیگر بازسازی می‌شود

صحنه سرقت خودرو تا دقایقی دیگر بازسازی می‌شود

صحنه بازسازی سرقت خودرویی که بنیتا در آن حضور داشت تا دقایق دیگر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عاملان قتل بنیتا کوچولو که قرار بود ۱۰ صبح  امروز محل سرقت خودرو حضور یافته و  صحنه سرقت خودرو را بازسازی می کنند، لحظاتی دیگر به محل می رسند.

با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده جمعیت زیادی برای همدردی با خانواده بنیتا و همچنین مشاهده نحوه بازسازی صحنه جرم در محل حادثه حضور دارند. ماموران پلیس راهور و پلیس پبشگیری از دقایق اولیه صبح امروز در خیابان های نزدیک به محل حادثه حاضر شدند و از توفق خودروهای عبوری جلوگیری می کنند، در حال حاضر باز ترافیکی در محدوده مشیریه به شدت سنگین است.

مردم باسر دادن شعارهایی از دستگاه قضایی تقاضا دارند که هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف متهمان اقدام کنند.

خانواده بنیتا در بین مردم حضور دارند. مادر دختر کوچولو از ماموران پلیس خواست هر دو قاتل دخترش را اعدام کنند و بعد از به زبان اوردن این جمله ها از هوش رفت، پدر این طفل بیان داشت: قاضی به چه علت حکم آزادی  این دو سارق را با یک فیش حقوقی صادر کرده است و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

پدر بنیتا گفت: چرا با یک فیش حقوقی اجازه دادند فردی که ۱۳۰ فقره دزدی داشته است،‌ آزاد شود

 روز ۲۹ تیرماه یک پراید در محله مشیریه در حالی که نوزاد هشت ماهه ای داخل آن بود به سرقت رفت و چند روز بعد با دستگیری سارقان مشخص شد که آن ها پس از سرقت خودرو و لوازم داخل آن، خودرو را در حالی که بنیتا داخل آن بود رها کردند و شیشه های آن را نیز بالا کشیدند.

نوزاد نیز به دلیل گرسنگی، تشنگی و گرما جان خود را از دست داد.

کد N1740948

وبگردی