آفتاب

حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می‌شود

حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می‌شود

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از کارخانه بهنوش گفت که این اداره همواره حمایت از تولید و کارگاه های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است زیرا حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می‌شود.

«حاتم شاکرمی» که این هفته  از کارخانه بهنوش بازدید کرده بود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی اداره تعاون ، کار و رفا اجتماعی است و  بهترین کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی  حمایت از تولید داخلی می باشد.

وی افزود: تعامل و ارتباط کاری بین مدیران و سایر دستگاههای اجرایی نقش موثری در توسعه و تسهیل روند کارها خواهد داشت. به همین منظور اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران همواره حمایت از تولید وکارگاه های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است زیرا حمایت از صنایع موجب رونق بازار اشتغال و تولید می شود.

وی با بیان اینکه شرکت بهنوش با حدود ۱۳۰۰ کارگر توانسته است محصولات خود را به تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر نماید، گفت: هم اکنون ۵۰% سهم تولید ماءالشعیر کشور را شرکت بهنوش به خود اختصاص داده و در زمینه تولید نوشیدنی ها بجزءآبمیوه دومین تولید کننده در کشور می باشد. این مهم با مدیریت کارآمد این شرکت که توانسته خود را با تغییرات و انتظارات بازار ومشتریان مطابقت دهد و برای بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز از فرصت ها بخوبی استفاده نموده جای تقدیر دارد.

شاکرمی با تاکید براین که تولید کنندگان ایرانی باید حضور  خود را در بازارهای رقابتی تثبیت کنند، اظهارداشتند: تولیدات محصولات با کیفیت ایرانی در همه جای دنیا مشتریان خاص خود را دارد. نمونه های خوب آن همین شرکت بهنوش است که  با تولید محصولات دارای استاندارد و کیفیت توانسته اند برند خود را به بیرون از مرزمعرفی  نمایند از فعالیتهای اقتصادی و تولید با ارزش است.

شاکرمی شرکت بهنوش را یکی از کارگاه های فعال در بخش تولید که حقوق کارگران در آن رعایت می شود دانست و افزود: در این بازدید آقای میر سلیمی مدیر عامل شرکت بهنوش ضمن گزارشی از پیشرفت این شرکت بخصوص در زمینه ارتقاء تولید و کیفیت آن گفت ما توانستیم در یک سال گذشته ضمن کیفیت خود مطابق استانداردهای جهانی ظرفیت تولید خود را تا صددرصد افزایش دهیم و محصولات خود را بجز به کشورهای همسایه به استرالیا و چند کشور اروپایی صادر نکرده و تعداد چند واحد استانی را هم وارد تولید نماییم.

کد N1740705

وبگردی