آفتاب

فراخوان کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد

فراخوان کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد

سازمان زیباسازی شهرتهران، فراخوان کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان زیباسازی شهرتهران، فراخوان کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد را منتشر کرد. در فراخوان منتشر شده، از تمامی طراحان گرافیک و کاریکاتوریست‌های حرفه‌ای سراسر کشور دعوت شده است برای شرکت در کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد (۳۰ مرداد ماه)، تصویر ۵ نمونه اثر چاپ، رزومه، درخواست کتبی شرکت در کارگاه و شماره تماس خود را حداکثر تا تاریخ پنج شنبه ۵ مردادماه ۱۳۹۶ به آدرس farhangi. tablighat@yahoo. com ارسال کنند.

آثار ارسالی توسط اساتید کارگاه که متشکل از اسداللهی، مسعودشجاعی طباطبایی، حسن موسی‌زاده و محمدرضا دوست محمدی است، بررسی و در صورت تایید، برای حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته خواهد شد و در ‌‌نهایت آثار منتخب کارگاه برای اکران در سازه‌های شهری بهره برداری خواهد شد.

لازم به ذکر است حق الزحمه پرداختی به هر شرکت کننده به ازای چهار روز حضور و ارائه کار مورد قبول برای اساتید: 400.000 تومان است. آثار تولیدی در سه رده قیمتA ۱. ۰۰۰. ۰۰۰ تومان، B ۷۵۰. ۰۰۰ تومان و C ۵۰۰. ۰۰۰ تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیبا سازی شهر تهران برای اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد و به ده اثر بر‌تر از میان آثار رده A علاوه بر خرید اثر، لوح تقدیر و یک قطعه نیم سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد.

کارگاه گرافیک و کاریکاتور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۹ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد N1740184

وبگردی