آفتاب

«فراجهش» در گالری ابد

«فراجهش» در گالری ابد

نمایشگاه فراجهش روز جمعه، ششم مردادماه، ساعت ۱۶ به نمایشگاه‌گردانی امین شاهد در گالری ابد گشایش و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه فراجهش (۱) روز جمعه، ششم مردادماه، ساعت ۱۶ به نمایشگاه گردانی امین شاهد در گالری ابد گشایش و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه که کوششی است در بازنماییِ مفهوم «فرگشت» در حوزه زیست-جامعه‌شناسی در ۲ فاز عکس بنیان و مجسمه‌های مفهومی با حمایت گالری ابد و در آن مکان برگزار خواهد شد.

جلسه پیش از برگزاری نمایشگاه در تبیینِ مفهومِ «فرگشت» و عواملِ زیست-جامعه‌شناسانه آن، با حضور نمایشگاه گردان‌ها، محمد عارف (انسان‌شناس، کارگردان و پژوهشگر)، محمدرضا مریدی (پژوهشگر جامعه‌شناسی و اقتصاد هنر)، فؤآد نجم الدین (پژوهشگر و مدرس هنر) و زروان روح‌بخشان (مدرس و منتقد هنرهای تجسمی) روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در محل سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران، از ساعت پانزده تا ۱۷ با حضور علاقمندان برگزار شد.

نمایشگاه پیش‌رو حاصل تحقیق، پژوهش و تبادل نظر برگزارکنندگان با هنرمندان و پژوهشگران و منتقدان، از پاییز سال ۹۵ است و هنرمندانی چون مجید کورنگ بهشتی، کورش ادیم، مهدی مقیم‌نژاد، صمد قربان‌زاده، زهرا خرمی، صالح تسبیحی، امید شلمانی، زروان روح بخشان، محمدعلی فاموری و مهدی طالقانی در بخش عکس و هادی عرب نرمی، حسین علی عسگری، سیاوش امیری راد، پرستو پرنور، رضا تائبی، هادی محبعلی و هیربد همت آزاد در بخش حجم و مجسمه آثار خود را که برپایه موضوع و مفهوم مورد نظر ایجاد شده، به نمایش خواهند گذاشت.

کد N1740175

وبگردی