آفتاب

مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین افتتاح شد

مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین افتتاح شد

مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی که به استان مرکزی سفر کرده در ادامه برنامه کاری خود و پس از سفر به زرندیه و اراک دقایقی پیش وارد زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی و شهر خمین شد.

 یکی از این برنامه‌‌ها آئین مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین است که دقایقی پیش با حضور وزیر تعاون در این شهرستان با حضور فرماندار و برخی معاونان استاندار مرکزی و مدیران شهرستانی و استانی به بهره‌برداری رسید.

 شرکت در شورای اداری همراه با حضور جمعی از مسئولان از جمله برنامه‌های وی در این سفر بوده است و ربیعی پس از اقامه نماز به شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان سفر کرده تا در جریان امور این شهرستان‌ها قرار گیرد.

 بازدید از پروژه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان مرکزی است.

 مرکز خیریه خوبان آفتاب در خمین، سالن سرپوشیده و استخر دلیجان و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ محلات ‏از جمله پروژه‌هایی هستند که در جریان سفر وزیر بهره‌برداری می‌شوند، این درحالیست که بازدید از چند مرکز بهزیستی هم از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان‌های استان مرکزی است.

کد N1739826

وبگردی