آفتاب

زمان تشکیل شورای پنجم هنوز اعلام رسمی نشده است

زمان تشکیل شورای پنجم هنوز اعلام رسمی نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: زمان تشکیل شورای پنجم هنوز اعلام رسمی نشده است، اما براساس روندی که پیش می‌رود زمان تشکیل این شورا در نیمه شهریور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مهدی چمران در انتهای جلسه شورای شهر تهران در رابطه با مصوبه سیصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: مصوبه امروز مربوط به طرح حفاظت و صیانت از باغ‌ها بود که قرار شد جدولی جدا از پروانه و پایان کار صادر شود که مشخص کند باغ چه تعداد درخت دارد و میزان جریمه و عوارض ذکر شود البته بحث اصلی امروز گزارش نظارتی کمیسیون برنامه و بودجه بود که فقط به پروژه ها اختصاص داشت.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه پیشنهادات خوبی در این جلسه با توجه به گزارش ارائه شده مطرح شد افزود: پیشنهاد می کنم که از این گزارش خلاصه‌ای به عنوان دستورالعمل تهیه شود.

چمران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که 60 هزار میلیارد بدهی شهرداری صحت دارد یا 20 هزار میلیارد تصریح کرد: بدهی‌ شهرداری مدام در حال تغییر است و میزان بدهی بالا و پایین می‌شود اما عددی که در حال حاضر اعلام می‌شود چیزی نزدیک 19 الی 20 هزار میلیارد است که شامل بدهی به بانک‌ها، پیمانکاران و مردم می‌شود اما اگر پروژه‌هایی که در حال اجرا است و وام‌هایی که باید در آینده آنها را پرداخت کنند هم در نظر گرفته شود بدهی بیشتر از این میزان خواهد بود اما این معوقات بدهی محسوب نمی‌شود.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در جلسه آتی در صحن علنی حضور خواهد یافت تصریح کرد: زمان تشکیل شورای پنجم هنوز اعلام رسمی نشده است؛ اما براساس روندی که پیش می‌رود زمان تشکیل شورا در نیمه شهریور خواهد بود.

کد N1739726

وبگردی