آفتاب

نقش متقاضیان در طرح ضربتی وام ازدواج

نقش متقاضیان در طرح ضربتی وام ازدواج

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی پرداخت تسهیلات ازدواج در فاصله مرداد تا شهریور سال‌جاری تاکید کرد که متقاضیان ...

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی پرداخت تسهیلات ازدواج در فاصله مرداد تا شهریور سال‌جاری تاکید کرد که متقاضیان زمان مراجعه به شعب، تکمیل مدارک را به دقت مورد توجه قرار دهند. آن‌طور که میرمحمدصادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در گفت‌وگو با «ایسنا» تاکید کرده، متقاضیان باید بعد از تعیین شعبه حداکثر بعد از ۱۲ روز کاری به شعب مراجعه کرده و حداکثر بعد از یک ماه از مراجعه به شعبه برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند. این در حالی است که اگر برای تکمیل مدارک اقدامات لازم را انجام ندهند، احتمال موفقیت طرح و البته متقاضیان دریافت وام ازدواج کمتر خواهد بود، از این رو برای به ثمر رسیدن طرح ضربتی وام ازدواج همکاری متقاضیان قابل اهمیت است.

 

او همچنین با اشاره به اینکه در این طرح حداقل ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت خواهد شد، تاکید کرد که برای این تعداد حداقل ۵ هزار میلیارد تومان منابع لازم است که از منابع خود بانک‌ها تامین شده و خود بانک مرکزی در تامین مالی آن دخالتی ندارد.میرمحمدصادقی درباره‌ شرایط استفاده از منابع بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به‌ویژه اعطای این حداقل ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات یادآور شد: طبق قانون بودجه بانک‌ها می‌توانند از منابع قرض‌الحسنه پس‌انداز و البته منابع قرض‌الحسنه جاری برای پرداخت تسهیلات ازدواج استفاده کنند و ما در این طرح از بانک‌هایی دعوت کردیم که امکان تامین منابع را داشته و با مشکلی مواجه نیستند.

کد N1738611

وبگردی