آفتاب

بیش از 20 میلیارد ریال برای تکمیل پیست دوچرخه سواری کرمان اختصاص یافت

بیش از 20 میلیارد ریال برای تکمیل پیست دوچرخه سواری کرمان اختصاص یافت

کرمان- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان از اختصاص بیش از 20 میلیارد ریال به منظور تکمیل و تجهیز پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی امام علی(ع) و روند آماده سازی پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان با حضور استاندار کرمان و مجمع نمایندگان این استان، افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبار، این طرح تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست که پیشرفت پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء (ص) را پیگیری کند.
دوچرخه سواری از جمله رشته‌ های ورزشی مطرح در استان کرمان است، بطوری که در بیشتر دوره‌های فعالیت تیم ملی چندین کرمانی در تیم ملی حضور داشتند و تیم های فعال در استان نیز جزء سکونشینان لیگ ایران محسوب می‌ شوند.
بخش عمده این طرح طی سال های گذشته اجرا شده اما پس از گذشت 20 سال، به دلیل تأمین نشدن اعتبار مورد نیاز نیمه تمام باقی مانده است و تکمیل این مجموعه، آن را به یکی از بزرگ ترین و مجهزترین ورزشگاه های موجود در کشور مبدل می کند.

** طرح توسعه و سامانه اماکن ورزشی کرمان رونمایی شد
طرح توسعه و سامانه اماکن ورزشی کرمان (رایا دانا) امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مجمع نمایندگان، سمن ها و جامعه ورزشی این استان رونمایی شد.
مکان ها و سانس های ورزشی با طرح توسعه و سامانه اماکن ورزشی کرمان به راحتی از طریق این سایت قابل دسترسی و جست و جو است.
استاندار کرمان در نشست با سمن ها و هیات های ورزشی کرمان با حضور وزیر ورزش و جوانان در تالار برق این شهر گفت: باید ورزش را در استان کرمان همگانی کرد زیرا ورزش جزو شاخص های توسعه ای کشور است.
علیرضا رزم حسینی افزود: استان کرمان در دولت تدبیر و امید دارای نقشه راه ورزشی شده است.
وی تصریح کرد: سند و نقشه راه ورزشی کرمان توسط کارشناسان و جامعه ورزشی این استان نوشته شده و دولت نیز اجرای این سند را پشتیبانی می کند.
استاندار کرمان گفت: این سامانه به منظور آوردن امکانات استان کرمان به امر ورزش طراحی شده است زیرا می توان از منابع موجود در شهرستان ها در ورزش استفاده کرد.
مسعود سلطانی‌ فر روز شنبه به منظور حضور در شورای اداری استان، وارد کرمان شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان کرمان قرار گرفت.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشاردهنده: مجید ملازاده
7420/3029/1772
کد N1737795

وبگردی