آفتاب

دولت یازدهم به توسعه زیرساختهای درمانی کشور توجه ویژه داشت

دولت یازدهم به توسعه زیرساختهای درمانی کشور توجه ویژه داشت

شاهرود- ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که درچهار سال گذشته 24هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره‌برداری رسید، گفت: دولت یازدهم به توسعه زیر ساخت‌های حوزه درمان توجه ویژه‌ای داشته است.

به گزارش ایرنا ، امیرحسین ضیایی روز جمعه در حاشبه بهره برداری طرح های بهداشتی و درمانی شاهرود که با حضور وزیر بهداشت انجام شد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان کارهای خوبی انجام شده است که از جمله آن اجرای طرح نظام تحول سلامت بود که نشان دادیم می توانیم در حوزه درمان پیشرو باشیم.
وی با ابراز خرسندی از این که از نظر تربیت نیروی سلامت در کشور خودکفا هستیم، تصریح کرد: در شرایطی کنونی برای خدمات بهداشتی - درمانی نیاز به خارج از کشور نداریم چرا که در حوزه درمان زیر ساخت های مطلوبی فراهم شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که در چند دهه‌ گذشته انقلاب بزرگی در حوزه سلامت کشور ایجاد شده است، گفت: دولت یازدهم سلامت را از اولویت های خود قرار داد و باید گفت با انجام این کار بخش بزرگی از هدف های خدمات درمانی به انجام رسید.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر روز جمعه برای بهره برداری از 6 طرح درمانی و بهداشتی با صرف 30 میلیارد تومان اعتبار امروز به شهرستان شاهرود سفر کرده است.
در سفر وزیر بهداشت مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ، بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی - درمانی این بیمارستان، بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار و اجرای مرحله چهارم هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) به بهره برداری رسید.
قاضی زاده هاشمی وزیر کابینه یازدهم تاکنون پنج مرتبه به شهرستان شاهرود سفر کرده است.
بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان در روز شنبه از جمله برنامه های دومین روز سفر وزیر بهداشت به استان سمنان اعلام شد.
در استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های سمنان و شاهرود فعالیت دارد.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
کد N1737059

وبگردی