آفتاب

واکنش آزمون و طارمی به شکایت از تتلو | انتقاد از توهین به آتنا |«همگى پشت خانواده‌ آتنا هستيم»

واکنش آزمون و طارمی به شکایت از تتلو | انتقاد از توهین به آتنا |«همگى پشت خانواده‌ آتنا هستيم»

شکایت خانواده آتنا از تتلو | نظرات امیر تتلو درباره آتنا، توهین به آتنا تلقی شد. او که گفته بود بی حجابی آتنا علت قتل و آزار دختر هفت ساله بوده است، انتظارش را نداشت که بعد از انتقادات تند فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، با شکایت خانواده آتنا روبرو شود! حالا شکایت از تتلو، با حمایت آزمون و طارمی هم همراه شده...



بیشتر بخوانید: توهین تتلو به سردار آزمون در ماجرای آتنا

سردار آزمون روز پنجشنبه به اظهارات تتلو درباره قتل آتنا واکنش نشان داد و آن را رد کرد. در پاسخ، تتلو پست های توهین آمیزی خطاب به سردار آزمون در اینستاگرام خود منتشر کرد. تتلو مشغول پاسخ دادن به سردار آزمون و کری خواندن برای او بود، که خبر رسید خانواده آتنا از تتلو شکایت کرده اند، (فیلم شکایت خانواده آتا از تتلو). در ادامه، مهدی طارمی و سردار آزمون با انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام، از شکایت خانواده آتنا حمایت کردند. متن پست سردار آزمون و مهدی طارمی چنین است:

 «عزيزای دل ما هركاری می‌كنيم بخاطره مردم عزيزمون و پرچممون بازی می‌كنيم واسه شادی مردم، ما فقط دوست نداريم به فرهنگ كشورمون و دختر بچه هايی مثل آتنا توهين بشه با افرادى كه دچار دوگانگى شخصيت هستن، اميدواريم كه ديگه شاهده اين فاجعه‌ها نباشيم وطبق شنيده‌ها از رسانه، خانواده‌ى آتنا جان از اين پسر شكايت كرده و ما همگى پشت خانواده‌ى آتنا جان هستيم».



کد N1736872

وبگردی