آفتاب

آقاتهرانی: جوانگرایی و روحیه انقلابی در انتخاب وزرای کابینه دولت مورد توجه باشد

آقاتهرانی: جوانگرایی و روحیه انقلابی در انتخاب وزرای کابینه دولت مورد توجه باشد

سبزوار- ایرنا- دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهوری در شعارهای انتخاباتی وعده داد به جوانان میدان می دهد لذا باید جوانگرایی همراه با روحیه انقلابی و جهادی در انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی پنجشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حضرت امام صادق(ع) در سبزوار افزود: دولت دوازدهم باید در انتخاب هیات وزیران افراد متعهد، متخصص، ولایتمدار و دلسوز را انتخاب نماید و از مشاوره و تجارب افرادی که سابقه اجرایی و مدیریتی دارند، بهره ببرد.
وی با بیان اینکه کشور متعلق به همه مردم است و همه پای صندوق های رای شرکت داشتند، اظهار کرد: انتخاب وزرا باید به دور از وابستگی به حزب و گرایش سیاسی صورت گیرد.
وی گفت: دولت با انتخاب افراد شایسته و دلسوز می تواند در حل مشکل بیکاری جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.
آقاتهرانی افزود: دولت باید عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و افزایش توان اقتصاد داخلی را برای مقابله با فشار اقتصادی دشمن مورد توجه قرار دهد.
وی همچنین با اشاره به قرارداد توتال اظهار کرد: در قراردادهای بین المللی باید به دانش بومی و استفاده از تخصص جوانان کشور توجه شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500 / 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1736787

وبگردی