آفتاب

افزایش دو برابری فضای کسب و کار پس از برجام/ سفر 65 هیات‌خارجی به استان فارس

افزایش دو برابری فضای کسب و کار پس از برجام/ سفر 65 هیات‌خارجی به استان فارس

معاون استاندار فارس از افزایش دو برابری فضای کسب و کار پس از برجام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به استان فارس، یدالله رحمانی در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو با اشاره به تاثیرگذاری برجام در فضای کسب و کار این استان گفت: پس از توافق هسته‌ای حضور شرکت‌های خارجی در این استان افزایش چشمگیری داشته این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف فعال هستند و در زمینه خودرو نیز نمایندگی‌های برندهای بین‌المللی کاملا در این استان فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: فضای ایجاد شده پس از برجام سبب شد شرکت کننده‌ها در نمایشگاه امسال دو برابر افزایش پیدا کند که این شرکت‌ها به‌طور مساوی از قاره اروپا و اسیا هستند و امروز ما شاهد برندهای مطرحی همچون بنز، تویوتا، نیسان و جک هستند.

وی تصریح کرد: این فضا سبب شده در نهایت مصرف‌کننده بیشترین بهره را ببرد زیرا شرکت‌ها برای در اختیار بازارها مجبور شدند کیفتی و خدمات خود را بالا ببرند.

معاون اقتصادی استاندار فارس گفت:  در دومین سال پس از برجام در فضای پس از برجام سبب شد تاکنون 65 هیات‌خارجی به استان فارس سفر کند و ما به آنها 162 بسته سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعتی و خدماتی معرفی کردیم که برخی از آنها در مراحل انتهایی قرارداد هستند.

کد N1735617

وبگردی