آفتاب

خودکشی دختر 17ساله برای فرار از تجاوز جنسی | دختر جوان درگذشت، متجاوزان دستگیر شدند

خودکشی دختر 17ساله برای فرار از تجاوز جنسی | دختر جوان درگذشت، متجاوزان دستگیر شدند

خودکشی دختر 17 ساله | دو پسر جوان، به قصد تجاوز جنسی به دختر جوان به خانه او حمله کردند، دختر 17 ساله برای فرار از تجاوز آن دو، به پشت بام پناه برد و تهدید کرد که اگر بیرون نروید خودم را به پایین پرت می کنم... دختر از ترس آبرویش و برای تن ندادن به خواسته های شیطانی دو متجاوز، خودکشی کرد...

بیشتر بخوانید: دوبار تجاوز به زن جوان در یک شب
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌ شمالی به ایسنا گفت: دختر 17 ساله حصارگرمخان به دلیل اصرار دو جوان به برقراری رابطه نامشروع جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضا عرب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: غروب 24 تیر ماه سال جاری دختر 17 ساله در منطقه حصارگرمخان بجنورد خود را از پشت بام منزل مسکونی به پایین پرت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود ماموران انتظامی به پرونده مشخص شد، این دختر به دلیل جدایی پدر و مادر از یکدیگر به همراه مادرش تنها زندگی می‌کرده است.

عرب زاده با بیان اینکه این دختر در روز حادثه به دلیل رفتن مادر به سرکار در منزل تنها بود، افزود: دو جوان که از ساکنین همان کوچه بودند با شکستن شیشه درب منزل و تجاوز به عنف با توسل به زور وارد منزل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دختر از قبل با هیچ کدام از این دو جوان رابطه‌ای نداشته است، گفت: این دو جوان با زور خواهان برقراری رابطه با دختر می‌شوند که دختر نیز از ترس به پشت بام پناه می برد.

عرب زاده عنوان کرد: به دلیل اصرار این دو جوان به برقراری رابطه نامشروع، دختر آنان را تهدید می‌کند که در صورت عدم ترک منزل خود را از پشت بام پرت می‌کند.

وی با بیان اینکه این دو جوان مجرد بوده و بین 23 تا 24 سال سن دارند، خاطرنشان کرد: متهمان کمتر از 24 ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند. هم اکنون نیز برای سیر مراحل قضایی راهی زندان شده‌اند.
کد N1735561

وبگردی