آفتاب

کیمیا دختر 7 ساله کرجی کجاست؟ | توضیحات جدید درباره ماجرای تجاوز به کیمیا

کیمیا دختر 7 ساله کرجی کجاست؟ | توضیحات جدید درباره ماجرای تجاوز به کیمیا

ماجرای تجاوز به کیمیا دختر 7 ساله کرجی توسط ناپدری شیطان پرست، روز گذشته منتشر شد، اما دادستان البرز ساعتی بعد این خبر را تکذیب کرد. هنوز ساعتی از تکذیب خبر 70 بار تجاوز جنسی به کیمیا نگذشته، موسسه خیریه مهرآفرین توضیحاتی درباره ماجرای کیمیا دختر کرجی داد. این موسسه می گوید کیمیا در بهزیستی تهران است، و پرونده اش در جریان.

بیشتر بخوانید: 70 بار تجاوز به دختر 7ساله .

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید تجاوز به کیمیا دختر کرجی .


 در روزهایی که نام «آتنا اصلانی» سرخط اخبار بود و مرگ «مریم میرزاخانی» افکار عمومی را درگیر کرده بود، خبر تلخ دیگری در رسانه‌ها منتشر و بازنشر شد؛ «کودکی ۷ ساله به نام کیمیا در کرج بستری است که ۷۰ بار از سوی ناپدری مورد تجاوز قرار گرفته است.»

ماجرای کیمیا در حد شایعه مطرح شده بود تا اینکه دادستان مرکز استان البرز، در واکنشی خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک هفت‌ساله کرجی به وسیله ناپدری را تکذیب کرد و گفت: «بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مراجع انتظامی را بررسی کردیم تاکنون چنین پرونده‌ای تشکیل نشده است.»

در پی اظهارات دادستان کرج، روابط عمومی موسسه خیریه مهرآفرین(موسسه حامی کودکان نیازمند)در توضیح تکذیبیه دادستان البرز گفته: «خانواده کیمیا(نام مستعار)دراستان البرز زندگی می‌کنند و چون شکایت در حوزه قضایی شهری خارج از استان البرز مطرح و در حال رسیدگی است، بدیهی است سوابق آن در مراجع قضایی و انتظامی استان البرز موجود نمی‌باشد. کیمیا پس از طی مراحل درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران تحویل بهزیستی استان تهران شده است و به جهت روشنگری دادستان محترم استان البرز و مسئولین ذیربط مستندات در بخش مددکاری موسسه موجود می باشد.»

همچنین رقیه موسوی، مددکار موسسه خیریه مهرآفرین به فارس گفته پدر ناتنی کمیا بارها( طبق گفته کیمیا ٧٠ بار ) به او تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی‌اطلاع بوده و درخواست دارد، به قاضی بگوییم او(مادر کیمیا) بی گناه است.

کیمیا ٧ ساله  به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می‌کرد، پس از سلب حضانت او از پدر واقعی(به دلیل اعتیاد شدید، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر، آزار و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و...)حضانت کودک به مادرش داده شده و پدر و مادر از هم جدا می شوند.
کد N1735113

وبگردی