آفتاب
معاون وزیرصنعت:

دولت یازدهم دیوار بی اعتمادی بین صنعت و دانشگاه را برداشت

دولت یازدهم دیوار بی اعتمادی بین صنعت و دانشگاه را برداشت

یاسوج- ایرنا- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که دولت تدبیر و امید دیوار بی اعتمادی بین صنعت و دانشگاه را در کشور برداشته و گامهای مثبتی نیز در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، برات قبادیان روز یکشنبه در همایش روز صنعت و معدن در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دولت یازدهم به طور جدی درصدد رفع مشکلات موجود در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور است.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط روز افزون صنعت و دانشگاه در کشور، افزود که تاکنون تفاهم نامه هایی برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین آنها منعقد شده و یا در حال انعقاد است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم همکاری عاقلانه و هدفمند بخش خصوصی و دولت در زمینه مسائل مختلف از جمله امور اقتصادی تأکید کرد.
قبادیان بیان کرد: دولت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی را بر عهده دارد و سهولت انجام کسب و کار نیز جزء شاخص های مهم تسهیل گری آن است.
وی عنوان کرد که حقانیت ایران اسلامی در فناوری صلح آمیز هسته ای نیز برای کشورهای مختلف دنیا اثبات شده که این امر به رونق اقتصادی کشور کمک می کند.
قبادیان ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ها و توانمندی های مناسبی برای توسعه همه جانبه از جمله در عرصه اقتصادی دارد و شرط اصلی برای تحقق چنین امر مهمی نیز استفاده بهینه از این قابلیت هاست.
برات قبادیان برای شرکت در همایش روز صنعت و معدن و بازدید از چند طرح صنعتی به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
کد N1734127

وبگردی