آفتاب

معرفی هیئت داوران دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی

معرفی هیئت داوران دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی

اسامی اعضای هیات داوران دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی ازسوی دبیر هنری این جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایلنا، احمد صدری (دبیر هنری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی) با اعلام این خبر گفت: اسامی هیئت داوران بخش‌های مختلف جشنواره آواها و نواهای رضوی که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود متشکل از حمید عسگری، تقی ضرابی، احمد صدری، حسام‌الدین سراج، ابوالفضل صادقی‌نژاد و حسین دی‌پیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود : هیئت داوران جشنواره آواها و نواهای رضوی در بخش‌های آواهای رضوی شامل آواهای کرال و آکاپلا ، نواهای رضوی شامل موسیقی ردیف دستگاهی و نواهای آیینی پاپ و نماهنگ به قضاوت آثار رسیده به جشنواره خواهند پرداخت.

صدری همچنین عنوان کرد: این هیئت به منظور شناسایی و تجلیل از هنرمندان و ذاکران عرصه فرهنگ رضوی که دارای تولیدات فاخر و ماندگار هستند، مسئولیت انتخاب آثار برتر را برعهده دارند.  

دبیر تخصصی جشنواره آواها و نواهای رضوی با تشریح اهداف این جشنواره، شناسایی وتجلیل از پدیدآورندگان آثار هنری در زمینه فرهنگ رضوی، تعامل وتبادل هنری اقوام ایرانی در نشر آداب و رسوم نواهای مذهبی و تجمیع دستاوردهای هنری در خصوص خدمات انقلاب اسلامی به ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: اصلی‌ترین هدف جشنواره آواها ونواهای رضوی بسط، تعمیق وترویج هنر آواییِ معناگرا با موضوع امام رضا (ع) است.

استان تهران در پانزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) میزبان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی خواهد بود.

کد N1733876

وبگردی