آفتاب

امام جمعه بوشهر: آزادی موصل سرآغاز نابودی داعش است

امام جمعه بوشهر: آزادی موصل سرآغاز نابودی داعش است

بوشهر - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیروزی عراقی ها در نبرد موصل، سرآغاز نابودی داعش و سایر گروه های تکفیری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: این پیروزی، پیروزی انقلاب اسلامی بر تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و مزدوران آنهاست.
وی بیان کرد: در این عرصه نقش مردم عراق و مرجعیت دینی برای شکست نیروهای داعش و سایر گروههای تکفیری چشمگیر و ستودنی است.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کم آبی گفت: در شرایط کنونی مدیران استان با مدیریت جهادی باید مشکلات کم آبی را مدیریت کنند.
وی با گرامیداشت 24 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار کرد: قشر مخاطب این دو نهاد از شریف ترین و سالم ترین افراد جامعه هستند که برای خدمت رسانی به آنها نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.
صفایی بوشهری گفت: یکی از راه های خدمت به مددجویان بهزیستی فراهم کردن زمینه اشتغال آنان است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان به عنوان نهادی مهم نعمتی برای نظام جمهوری اسلامی است که در کشور نقشی کلیدی و مهم بر عهده دارد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد شخصی است که انسان را در بستر کارآفرینی و تولید قرار می دهد.
وی بیان کرد: در این بخش انسان ابتدا اقتصاد خانواده خود را تامین و سپس به پیشرفت و ارتقای کشور برای مقابله با تحریم ها کمک می کند.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشاردهنده: دریس
کد N1732704

وبگردی