آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آماده باش ستاد بحران شمیرانات/خطر ریزش کوه و سنگ ریزه در محورها

آماده باش ستاد بحران شمیرانات/خطر ریزش کوه و سنگ ریزه در محورها

شمیرانات- رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات با اشاره به آماده باش ستاد بحران این شهرستان، از خطر ریزش کوه و سنگ ریزه در محورهای مواصلاتی شمیرانات خبر داد.

عزت الله خان محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به لحاظ شدت بارش باران در سطح شهرستان شمیرانات به مردم شریف، مسافران و گردشگران عزیز توصیه می شود ضمن احتیاط کامل در خصوص تردد در محورهای ارتباطی بخش های «رودبارقصران» و «لواسانات» و نیز ملاحظه وضعیت ساحلی رودخانه ها و رود دره ها، ارتفاعات و کوه های شمیرانات مراقبت وتمهیدات مناسب و مقتض را معمول کنند.

وی اضافه کرد: با توجه احتمال استمرار بارندگی از مردم عزیز درخواست می شود از نشستن در کناره و مسیر رودخانه‌ها و رود دره ها جدا اجتناب کنند، تا اینکه از هرگونه حوادث و اتفاقات خسارت بار پیش گیری شود.

فرماندار شمیرانات ریزش های احتمالی سنگ و سنگ ریزه ها در برخی کوه ها در محورهای بخش «رودبار قصران» را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسافران و رانندگان عزیز در این محورها با مراقبت های ویژه تردد کنند.

وی از آماده باش نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات خبر داد و گفت: به جهت اقدامات به هنگام، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی و خدماتی در سطح شهرستان شمیرانات  آماده باش هستند.

خان محمدی گفت: باتوجه به نزولات آسمانی و شکر گزاری به درگاه الهی؛ خوشبختانه حوادث خاصی تاکنون در شهرستان شمیرانات نبوده است.

کد N1732524

وبگردی