آفتاب

کشف جنایات قاتل پارس آبادی بعد از ماجرای قتل آتنا | ماجرای جسد سوخته یک زن بی سر

کشف جنایات قاتل پارس آبادی بعد از ماجرای قتل آتنا | ماجرای جسد سوخته یک زن بی سر

ماجرای قتل آتنا دختر پارس آبادی دارد به کلید کشف جنایاتی مبدل می شود که سال هاست جوابی برای آنها پیدا نشده. 3 سال پیش در پارس آباد ماجرای جسد سوخته یک زن بی سر دهان به دهان چرخید، اما پاسخی برای جنایت یافت نشد. اینک احتمال اینکه عامل آن جنایت نیز قاتل آتنا باشد، بالا رفته است...


بیشتر بخوانید: عکس قاتل آتنا و محل جنایت

قاتل دختر 7 ساله پارس آبادی کارگاهان پلیس جنایی را با سناریوی احتمالی قتل های زنجیره ای به تکاپو انداخته است.

سید عبدالله طباطبایی دادستان پارس آباد در خصوص نقش شیطان پارس آباد در قتل زن 30 ساله در سال 93 گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و اکنون نمی توان با قطعیت اعلام کرد که قاتل آتنا در این پرونده نقش دارد یا خیر، به همین دلیل باید تا پایان تحقیقات صبر کرد.وی خاطرنشان کرد: شمار پرونده هایی که احتمال می رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن ها نقش داشته باشد به سه پرونده می رسد.

یکی از پرونده هایی که احتمال می رود ردپای شیطان پارس آباد در آن وجود داشته باشد به سومین روز خردادماه سال 93 برمی گردد. جسد سوخته یک زن در محله شهرک فجر پارس آباد در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کشف شد.

به دنبال این موضوع ماموران آگاهی پارس آباد بلافاصله سرصحنه حضور یافتند و در بررسی های مقدماتی مشخص شد این جسد بدون سر و کاملاً سوخته است.

با کشف این جسد، ماموران آگاهی پارس آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت هولناک را در دستور کار قرار دادند.به منظور بررسی های بعدی، این جسد سوخته و بدون سر، با هماهنگی و دستور مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی منطقه شد.

رحیم گلزاده، دادستان وقت پارس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان این‌که سوختگی کامل جسد، کار تحقیقات و کشف راز این جنایت هولناک را با مشکل مواجه کرده، اعلام کرده بود: معاینات پزشکی قانونی نشان می‌دهد این جسد مربوط به زن ۳۰ ساله با ۱۶۰سانتی‌متر قد است.

وی اظهار کرد: این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، بعد از مرگ سوخته است.

وی ادامه داد: تحقیقات و گزارش نیروی انتظامی حاکیست، این جنازه توسط تعدادی از بچه‌های محله یاد شده و بدون آن‌که آنان از وجود جسد در داخل گونی مطلع باشند هنگام آتش زدن خس و خاشاک و علف‌های خشک، سوزانده شده است.

او، با اعلام این‌که تشخیص هویت این جسد و شناسایی عامل و یا عاملان این جنایت در دستور کار عوامل آگاهی و تشخیص هویت و پزشکی قانونی قرار دارد، گفت: به لحاظ این‌که در این شهرستان مفقودی اعلام نشده و شکایتی نیز در این خصوص وجود ندارد احتمال این‌که جنازه متعلق به فرد غیربومی باشد بسیار محتمل است.
کد N1731926

وبگردی