آفتاب

آماده خدمت در دولت دوازدهم هستم

آماده خدمت در دولت دوازدهم هستم

وزیر اطلاعات تاکید کرد: ما سربازیم و سرباز همیشه آماده خدمت است و سنگرش را خودش تعیین نمی‌کند و وقتی هم به او ماموریت انجام وظیفه در سنگری داده می‌شود نه نمی‌گوید و انجام وظیفه می‌کند. من هم آماده خدمت هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام علوی با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد حضور در کابینه دوازدهم عنوان کرد: ما سربازیم و سرباز همیشه آماده خدمت است و سنگرش را خودش تعیین نمی‌کند و وقتی هم به او ماموریت انجام وظیفه در سنگری داده می‌شود نه نمی‌گوید و انجام وظیفه می‌کند. من هم آماده خدمت هستیم.

 

او درباره اولویت‌های وزارت اطلاعات طی ۴ سال آینده گفت: مهم‌ترین اقدام برای وزارت اطلاعات، امنیت است و وزارت اطلاعات باید در برابر چالش آفرینی دشمنان با کمترین هزینه باید این چالش‌ها را پیش‌بینی و مدیریت کند و از آسیب زدن این چالش‌ها به کشور جلوگیری کند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تا الان مجموعه امنیتی کشور که در راس آن وزارت اطلاعات است، از نظر قانون مادر جامعه اطلاعاتی است و این رسالت را به خوبی ایفا کرده است. در دنیایی که پر از التهاب بوده امنیت کشور را به خوبی حفظ کردیم و جز یک مورد که آن هم با توفیق آنچنانی برای تروریست‌ها همراه نبود سایر موارد را ضربه زده‌اند. امیدواریم اشراف اطلاعاتی را تقویت کنیم و بتوانیم به یاری خدا از به چالش کشیدن امنیت کشور توسط تروریست‌ها جلوگیری کنیم.

ادامه دارد...

 

کد N1731653

وبگردی