آفتاب

٦ اثر عکاس تنگستانی به جشنواره بین المللی نوروز تاجیکستان راه یافت

٦ اثر عکاس تنگستانی به جشنواره بین المللی نوروز تاجیکستان راه یافت

بوشهر-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 6اثر از 'کیوان آذرشب' عکاس تنگستانی در جشنواره بین المللی نوروز تاجیکستان (٢٠١٧) مورد پذیرش واقع شد.

به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز دوشنبه در این ارتباط در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بین المللی عکس نوروز هر ساله زیر نظر فدراسیون بین المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ٦ بخش آزاد تک رنگ(فقط تک رنگ/سیاه و سفید)، آزاد رنگی (فقط رنگی)، مردم (رنگی/تک رنگ)، چشم انداز (رنگی/تک رنگ)، طبیعت(رنگی/تک رنگ) و (رنگی/تک رنگ مطابق تعریف عکس سنتی) اعلام فراخوان می کند.
وی بیان کرد: در فراخوان سال٢٠١٧میلادی این جشنواره که حضور برای همه عکاسان در سراسر دنیا آزاد عنوان شده کیوان آذرشب هنرمند عکاس اهرمی و عضو و مدرس دوره های عکاسی انجمن سینمای جوان تنگستان توانست با ٦ اثر و درمیان انبوه رقبای بین المللی خود درسه بخش آزاد تک رنگ، مردم و طبیعت درلیست پذیرفته شدگان این جشنواره بین المللی قرارگیرد.
ماحوزی یادآور شد: عکس های راه یافته به این جشنواره علاوه بر ثبت در آرشیو فیاپ و پی اس آ به نام عکاس، برای دریافت القاب فیاپ و پی اس آ نیز محاسبه می شوند.
وی افزود: کیوان آذرشب پیش از این نیز ٢١پذیرش اثر در جشنواره های مختلف فدراسیون جهانی هنر عکاسی فیاپ در کارنامه خود داشته است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1730128

وبگردی