آفتاب

5 کشته در تصادف جاده فریمان به مشهد

5 کشته در تصادف جاده فریمان به مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از برخورد کامیونت خاور با مینی بوس، پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در محوراصلی فریمان به مشهد با مرگ پنج نفر خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قربانی" گفت:  در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور اصلی فریمان به مشهد، بلافاصله گشت پاسگاه "سنگ بست"، کلانتری ۱۲ "فرهادگرد" ، پلیس راه و نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک  خودرو نیسان به علت نقص فنی و ترکیدگی لاستیک  در معبر واژگون که در همین حین  راننده یک دستگاه پراید  برای امداد رسانی به مصدومان خودرو نیسان از خودرو پیاده شد.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: در این لحظه یک دستگاه کامیونت خاور حامل بار مرغ زنده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با راننده و سرنشین خودرو نیسان ،پرایدو در نهایت با برخورد به یک دستگاه موتور سیکلت  و مینی بوس متوقف شد.

وی گفت: در این حادثه  راننده و سرنشین خودروی  نیسان و راننده پراید در دم فوت و سه تن دیگر که از  سرنشینان مینی بوس وراکب موتورسیکلت  بودند مصدوم و توسط تیم های اورژانس  به مراکز درمانی اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی سانحه را عدم توجه به جلو راننده خاور اعلام کردند.

به گفته سرهنگ قربانی راکب موتورسیکلت وسرنشین مینی بوس  نیز بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان جان باختند.

کد N1729482

وبگردی