آفتاب

رونمایی از کاتالوگ اعضای زیر چهل سال انجمن نقاشان

رونمایی از کاتالوگ اعضای زیر چهل سال انجمن نقاشان

مراسم رونمایی از کاتالوگ طرح جامع اعضای زیر چهل سال انجمن هنرمندان نقاش ایران، عصر روز پنج شنبه پانزدهم تیر ماه 96 در خانه هنرمندان ایران با حضور اعضای انجمن، اعضای هیئت مدیره و مسئولین و اعضای کمیته نمایشگاهها برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از کاتالوگ طرح جامع اعضای زیر چهل سال انجمن هنرمندان نقاش ایران، عصر روز پنج شنبه پانزدهم تیر ماه 96 در خانه هنرمندان ایران با حضور اعضای انجمن، اعضای هیئت مدیره و مسئولین و اعضای کمیته نمایشگاهها برگزار شد.

در ابتدای جلسه امیر سقراطی (عضو هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران) ضمن تشکر از همراهی و مشارکت اعضا و زحمات اعضای کمیته نمایشگاهها، برگزاری این رویداد را بسیار با اهمیت برشمرد و از خانم معصومه مظفری (ریاست هیئت مدیره) جهت سخنرانی دعوت به عمل آورد.

معصومه مظفری نیز با تقدیر از اعضایی که در نمایشگاهها مشارکت داشتند، حامیان مادی و معنوی برگزاری کارنماها و چاپ کاتالوگ و اعضای کمیته نمایشگاه تأکید کرد: کارنماها پس از چندین دوره که در طول سالها برگزار شود تأثیر خود را نشان خواهد داد.

در ادامه برنامه، بابک اطمینانی (طراح ایده برگزاری نمایشگاههای کارنما) اضافه کرد: با توجه به نیازی که انجمن به ارزیابی و رصد کردن خودش داشت، این طرح به سراغ من آمد. در هر کارنما به صورت تقریبی ۴۵ نقاش، به شکل ۴۵ نمایشگاه کوچک انفرادی که آثار دو سال اخیر هنرمند را شامل میشد شرکت داشتند. رویداد کارنماها میتوانند ادامهدار باشند و به طور جاری و متناوب برگزار شوند.

برای اینکه کیفیت و قابلیتهای هنری عادلانهتر سنجیده بشوند اولاً از لحاظ رده سنی هنرمندان را تفکیک کردیم و در نهایت هنرمندان در دو گروه زیر و بالای چهل سال مشخص شدند.

سپس  برای اینکه با ذهنیت هر هنرمند بیشتر آشنا شویم و با توجه به اینکه این امر  با یک یا دو اثر امکان پذیر نیست، از هر فرد پنج اثر که در حقیقت حالت یک نمایشگاه کوچک انفرادی را داشت و یک فرصت برابر به همه اعضا میداد، به نمایش درآمد.

کد N1728450

وبگردی