آفتاب

2 فقره تصادف رانندگی در جاده زنجان - میانه 3 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

2 فقره تصادف رانندگی در جاده زنجان - میانه 3 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد مینی بوس با وانت نیسان و عابر با وانت پیکان در مسیر ارتباطی زنجان - میانه سه کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست حوالی ساعت 17 عصر پنجشنبه اتفاق افتاد و بر اثر این حادثه عابر پیاده در برخورد با وانت پیکان به کام مرگ فرو رفت.
وی، راننده وانت پیکان را مقصر این حادثه تلخ دانست و اظهار کرد: حادثه دوم نیز که منجر به کشته شدن 2نفر و مصدومیت چهار تن دیگر شد ساعت حوالی 19:30 بر اثر برخورد مینی بوس و وانت نیسان اتفاق افتاد.
شیرمحمدی افزود: این حادثه خونین نیز به علت بی مبالاتی و انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز توسط راننده مینی بوس رخ داد و شدت برخورد به حدی بود که 2 نفر از سرنشینان این خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و چهار تن دیگر نیز که از نواحی مختلف بدن آسیب دیده بودند به منظور درمان روانه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی که در کیلومتر 30 زنجان به تبریز (جاده قدیم ) اتفاق افتاد 2 تن از سرنشینان مینی بوس قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل جان باخته بودند.
دکتر علیرضا زراعتچی افزود: 6 مصدوم این حادثه نیز پس از اقدمات پیش بیمارستانی به منظور ادامه مدواوا و درمان، با استفاده از آمبولانس های مستقر در پایگاه های دره لیک، چیر، اسفناج و اتوبوس آمبولانس و هلال احمر، به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال یافتند که حال یکی از آنان نیز وخیم بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1728220

وبگردی