آفتاب

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آیچی ژاپن

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آیچی ژاپن

به منظور تقویت برنامه های آموزشی بین المللی و بهره مندی از تجربیات موثر در زمینه تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان ایران و دانشگاه تربیت معلم آیچی ژاپن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، این تفاهم نامه که توسط دکتر محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان ایران و خانم دکتر هیتومی گوتو رئیس دانشگاه آیچی ژاپن به امضا رسید، شامل برنامه های تبادل دانشجو، اعضای هیات علمی، پژوهشگر، نشریات و یافته های علمی، انجام پژوهش های مشترک و انجام فعالیت های تخصصی مشترک در حوزه تربیت معلم می شود.

در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه، دکتر مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان به معرفی ساختار، اهداف و ماموریت های دانشگاه فرهنگیان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با گسترش زمینه همکاری های بین المللی بین دو دانشگاه در زمبنه تربیت معلم شاهد بالندگی این حوزه در ایران و ژاپن باشیم.

شایان ذکر است دکتر ساکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و آقایان دکتر ضیایی، دکتر یوسفی،  دکتر زارعی و دکتر کسائیان سرپرستان مدیریت امور پردیس های استان های هرمزگان، قزوین، قم و مازندران دکتر مهر محمدی را در این سفر همراهی می نمایند.

برنامه سفر هیات اعزامی ایران به ژاپن شامل بازدید از بخش های مختلف دانشگاه آیچی و مدارس وابسته، شرکت در جلسات علمی و ایراد سخنرانی دکتر مهر محمدی در جمع مسولین و اعضای هیات علمی دانشگاه آیچی می باشد.

کد N1727949

وبگردی