آفتاب

توجه به رویکرد کار آفرینی در صدا و سیما/ بازگشت برنامه هفت به شبکه۳

توجه به رویکرد کار آفرینی در صدا و سیما/ بازگشت برنامه هفت به شبکه۳

نشست خبری مرتضی میرباقری معاون سیما و همچنین مدیران شبکه‌های اول تا پنجم و همچنین شبکه نسیم و مستند بعدازظهر امروز در ساختمان سیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخشی از این نشست مرتضی میرباقری با اشاره به اینکه رویکرد سریال‌ها در تابستان ۹۶ توجه به اوقات فراغت مردم است گفت: برای تایستان امسال ۴۳۱ فیلم سینمایی، ۹ سریال تولید داخلی، ۱۱۰۶ مسابقه، ۸۳۰ عنوان مستند، ۱۸۳ سریال در بخش تامینی، از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن خواهند رفت.

معاون سیما اعلام کرد: ۵ سریال از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما در ایام تابستان به روی آنتن خواهند رفت. که این در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

زین‌العابدین مدیر شبکه ۵ سیما نیز با اشاره به برنامه‌های این شبکه گفت: ۲۰ فیلمنامه سریال در مرحله ساخت قرار دارد که ۲ سریال به تولید رسیده است. پخش سریال آرامش به کارگردانی سعید سلطانی و سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب‌پرور به زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برنامه رنگین‌کمان و برنامه صبحگاهی شبکه نیز احیا شده و پخش می‌شود.

مدیر شبکه پنج با اشاره به اینکه درباره کارآفرینی ماموریت‌های ویژه‌ای به این شبکه محول شده گفت: قرار است طی ۱۰۰ برنامه با ۱۰۰ کارآفرین گفت‌وگو شود و از شبکه پنج پخش شود.

مدیر شبکه سوم سیما نیز با اعلام برنامه‌های این شبکه گفت: برنامه هفت به زود ی به شبکه سه برمی گردد و در یک دو هفته آینده پخش خو د را آغاز می‌کنددو نفر را برای اجرای این برنامه مدنظر داریم که هنوز مجری برنامه به صورت قطعی مشخص نشده است.

پورمحمدی در پاسخ به این سوال که گزینه‌های اجرا چه کسانی هستند با لحنی طنزآمیز گفت یادم نمی‌آید.

 

کد N1725294

وبگردی