آفتاب

تابستانی متفاوت و لاکچری با تورهای جزیره کیش

تابستانی متفاوت و لاکچری با تورهای جزیره کیش

سفر به جزیره کیش همیشه با خاطرات فراموش نشدنی همراه است،در سفری که دارید بسیار دقت کنید.

همه جوانب را در نظر بگیرید، از انتخاب همسفر شروع کنید،حتما برای یک سفر خوب نیاز به یک همسفر فوق العاده داریم که لذت سفر را بیش از هر چیزی بیشتر میکند.

انتخاب دوم شما باید لباس های مناسب برای مقصدی که در نظر دارید باشد. برای مثال: در هنگام سفر به کیش حتما از لباس های ساحلی و قابل استفاده در جزیره استفاده کنید.

انتخاب سوم شما که از لحاظ درجه بندی اهمیت، در بالاترین نقطه قرار دارد محل اقامت شما میباشد. شما میتوانید از هتل های تاپ و لوکس جزیره استفاده کنید با تغیر درجه هتل نرخ های آن هم متغیر میباشد.

مانلی پرواز با بیش از یک دهه تجربه در اجرای مستقیم  تور کیش میتواند شما را در این امر یاری کند. مانلی پرواز مجری و مبتکر تور لحظه آخری کیش با ارائه پکیج های بسیار مناسب راه انتخاب را برای شما هموار کرده است. شما میتوانید با بازدید از سایت مانلی پرواز پکیج هارا مشاهده کنید و به دلخواه آن را انتخاب کنید.

انتخاب چهارم شما میتواند اطلاع قبلی از مراکز خرید مقصد خود باشد. چند مورد از مراکز خرید مهم در جزیره کیش مرکز خرید زیتون-مراکز خرید پردیس 1و2- مرکز تجاری میباشد.

انتخاب پنجم شما برگزیدن فود کورد غذایی خود میباشد اگر سلیقه غذایی شما استفاده از فست فود و یا رستوران های ایرانی میباشد در جزیره کیش هر دو موجود است.


تابستان 96 با توری شاد و جذاب *قیمت باور نکردنی

فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به شهرهای آبی و تفریحات هیجان انگیز است یکی از این شهرها جزیره زیبای کیش میباشد‚کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج همیشه فارس میباشد و آماده برای جشن های بهاری در آخرین ماه های بهار و خرداد است. حال که مدارس تعطیل شده مناسب ترین و نزدیک ترین شهر برای مسافرت‚ شهر زیبا و جذاب کیش میباشد که تفریحات آن برای کودکان هم به یاد ماندنی و خاطره انگیز است. جزیره زیبای کیش چهارمین مقصد گردشگری آسیا است.آب های نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. جالب است بدانید تنها جزیره در خلیج فارس که دارای قنات آب شیرین بوده جزیره کیش است.گویش و زبان مردم این جزیره عموما فارسی و عربی که شغل اصلی بومیان کیش تا40 سال پیش سید مروارید بوده و امروزه فعالیت بومیان عموما کشاورزی- پرورش نخل خرما- صادرات پیاز وتنباکو است. این جزیره زیبا سالانه پذیرای یک میلیون گردشگر و توریست میباشد جشنواره تابستانی کیش هرساله با شروع فصل تابستان آغاز میشود که شامل برنامه های متنوعی است جالبه که بدانید جزیره کیش و دبی پیمان خواهر خواندگی با یک دیگر دارند.اما برای اقامت در کیش نگران نباشید زیرا امنیت و راحتی مسافران از اهداف اصلی مانلی پرواز است بنابراین تعدادی از هتل های مناسب و کیفیت بالا معرفی میکنیم (هتل شایان- سارا- سورینت مریم- آریان- پارس نیک- صدف- پارمیس- ترنج- داریوش- مارینا- آنا- گلدیس) میتوانید اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید.جزیره زیبای کیش تعداد زیادی رستوران و فست فود دارد که تصمیم گیری در انتخاب آن ها مشکل است.اغلب رستوران های کیش انواع غذاهای سنتی- فرنگی و فست فود دارند. از نگاه گردشگران و توریست ها بهترین رستوران ها در کیش شامل آپادانا- آنا- بره سفید- پایاب- دهکده- کسری- مروارید و فست فودها : افشار- بوف- پاندا- صدف- گلدیس- پارسیان میباشد همان طور که در جریان هستید جزیره کیش مکان تفریحی و مهیج بسیاری دارد از جمله (سافاری- پاراسل- بوستان آهوان کیش- اسکله تفریحی- جزیره هندورابی- کشتی یونانی باغروب بسیار زیبا- غواصی در اعماق دریا کنار گونه های زیادی از ماهیان- باغ پرندگان- دلفیناریوم-جت اسکی) میتوانید از این تفریحات لذت ببرید. شما میتوانید با مراجعه  به سایت مانلی پرواز به قسمت تور ارزان کیش بروید وپکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید مانلی پرواز خواستار سفری امن و راحت برای مسافران گرامی است.

کد N1724264

وبگردی