آفتاب

هجمه به منتخب بیش از 23 میلیون ایرانی روا نیست/ جلوی محافل شبانه تیم‌های تربیت شده، گرفته شود

هجمه به منتخب بیش از 23 میلیون ایرانی روا نیست/ جلوی محافل شبانه تیم‌های تربیت شده، گرفته شود

ایرنا نوشت: مدیر مسئول روزنامه همدلی می گوید: رئیس جمهوری در مبارزات انقلاب،جنگ تحمیلی، مجلس، نهادهای امنیتی صاحب پیشینه و تجربه است، از فیلتر نهادهای نظارتی عبور کرده، مورد تایید بیش از 23 میلیون ایرانی قرار گرفته است و شایسته نیست او را مورد هجمه و فشارهای سنگین قرار داد.

ولی الله شجاع پوریان افزود: متاسفانه فضای جامعه در روزهای بعد از انتخابات فضای دلگرم کننده‌ای نبوده است و نارضایتی شخص روحانی از آنچه در روزهای پس از انتخابات در تریبون های رسمی و عمومی کشور می گذرد، در نشست با اصحاب رسانه مشهود بود.

شجاع پوریان افزود: خوشبختانه در کشور ما شرایط به گونه ای رقم خورده که در یک مشارکت حداکثری و رقابت سالم، دکتر روحانی حائز اکثریت آرا شده و در چنین شرایطی افکار عمومی انتظار دارد تصمیم ها، برنامه‌ها و فضای عمومی کشور به سمت دیدگاه موفق در انتخابات پیش برود.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه شرایط به سمتی می‌رود که ظاهرا هیچ انتخاباتی در کشور برگزار نشده و همان تفکری که در انتخابات ناکام مانده با استفاده از ظرفیت هایی مثل تریبون‌های رسمی و امکانات بیت المال بنا دارد به هر نحو ممکن تفکر خود را بر کشور حاکم کند. اگر قرار باشد انتخابات برگزار شود و دو هفته بعد از انتخابات چنین هجمه شدیدی از سوی ناکامان در انتخابات بر فرد منتخب وارد شود، پس چه نیازی به انتخابات و این همه هزینه در کشور است.

دست‌های پشت پرده برای خدشه‌دار کردن وحدت ملی فعال است

همچنین ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی گفت: راه ریشه کن کردن تندروی‌ها مقابله با شب‌نشینی‌های محفلی و تیم‌های تربیت شده است اگر سران این محافل به محاکم قضایی سپرده شوند جلوی این بی‌قانونی‌ها گرفته خواهد شد.

سیدطه هاشمی، درباره اتفاقات روز قدس و حمله به رییس‌جمهور گفت: برای اولین بار در یک مراسم بین‌المللی شاهد خدشه‌دار شدن شخصیتی مانند رئیس جمهور بودیم. قطعا کسانی که علاقمند و عاشق آرمان‌های امام هستند دست به چنین اعمالی نمی‌زنند. بعد از این اتفاق ناگوار شاهد بودیم که تیتر همه رسانه‌های دنیا این شد "راهپیمایی روز قدس با شعار علیه رئیس جمهور شروع شد"، این بسیار دردناک است.

او ادامه داد: رئیس جمهور با رای قاطع مردم ایران انتخاب شده و این کار توهین به کسانی است که پای صندوق‌ها آمدند و به او رای دادند. روحانی شخصیت مظلومی است که 24 میلیون رای را با خود دارد اما در یک مراسم ملی افرادی به خودشان جرات می‌دهند که این گونه رفتار کنند و این نشان از مظلومیت او است.

هاشمی تاکید کرد:‌ کسانی که مدعی دین‌مداری هستند بعید می‌دانم که چنین اتفاقی را سامان‌دهی کنند، قطعا دست‌های خبیثی در پشت پرده برای بر هم زدن برنامه‌ریزی‌ها و یکپارچگی ملت ایران و همچنین خدشه‌دار کردن وحدت ملی وجود دارد.

هاشمی در خاتمه یادآور شد: بسیاری از این حرکت‌های تند و خشونت آمیز در خیابان‌ها بوسیله افراد احساساتی و تحت تاثیر القائات افراد و باندهای شناخته شده انجام می‌گیرد و راه ریشه کن کردن آن هم مقابله با شب نشینی‌های محفلی و تیم‌های تربیت شده است. اگر سران این محافل به محاکم قضایی سپرده شوند جلوی این بی قانونی ها گرفته خواهد شد.

2727

کد N1722439

وبگردی