آفتاب

پایان اعتکاف سه هزار عضو شبکه جوانان رضوی در کشور

پایان اعتکاف سه هزار عضو شبکه جوانان رضوی در کشور

مشهد- ایرنا- مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با غروب 29 ماه مبارک رمضان مراسم اعتکاف سه هزار نوجوان عضو شبکه جوانان رضوی این موسسه در 15 استان کشور به پایان رسید.

مجتبی مختاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم معنوی اعتکاف جوانان رضوی با هدف آشنایی بیشتر نسل نوجوان با مباحث معرفتی و انس بیشتر آنان با پروردگار متعال از سحرگاه 27 ماه مبارک رمضان در مسجد گوهرشاد مشهد و 14 استان دیگر کشور آغاز شده بود.
وی اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در اعتکاف رضویون توسط نمایندگی های آستان قدس رضوی در استان های کشور انجام شد که نوجوانان به صورت رایگان در این مراسم شرکت کردند.
وی با بیان اینکه هزینه شرکت در مراسم اعتکاف توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی تامین شد، گفت: این مراسم در مساجد منتخب آستان قدس رضوی در استان های همدان، فارس، گلستان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران، یزد، سمنان، هرمزگان، قزوین، آذربایجان شرقی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با هدایت شبکه سراسری جوانان رضوی برگزار شد.
مختاری افزود: مراسم معنوی اعتکاف رضویون در مشهد نیز با حضور 400 نوجوان دختر و پسر از مناطق مختلف مشهد در مسجد گوهرشاد برگزار شد که 250 دانش ‌آموز پسر و 150 دانش ‌آموز دختر همراه با مربیان تربیتی خود در این مراسم شرکت داشتند.
وی اظهار کرد: سخنرانی و مدیحه سرایی استادانی مانند حجج اسلام ماندگاری، حلوائیان، کشمیری، ترتیل قرآن مجید، تشکیل حلقه های معرفت و تولید نشریات گروهی، شرکت در بازی های فکری، مشاوره خانوادگی و اعتقادی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1721397

وبگردی