آفتاب

توهین به رئیس جمهور، توهین به ملت ایران بود

توهین به رئیس جمهور، توهین به ملت ایران بود

رئیس اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری کشور می‌گوید که مقایسه حسن روحانی با اولین رئیس جمهوری ایرانی تعجب برانگیز و توهین آمیز است چرا که مقایسه کنندگان عملکرد دود دولت یاد شده ، سن و سالشان به آن دوره نمی‌رسد.

«حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری کشور در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: مقایسه حسن روحانی با اولین رئیس جمهوری ایرانی تعجب برانگیز و توهین آمیز است چرا که مقایسه کنندگان دو دولت یاد شده، سن و سالشان به آن دوره نمی‌رسد.

اشاره صادقی در خصوص  مقایسه های توهین آمیز به مراسم روز قدس امسال بازمی‌گررد که عده‌ای با سر دادن شعار  رئیس جمهوری را با ابولحسن بنی صدر، اولین رئیس جمهوری ایران پس از انقلاب مقایسه کرده بوددند.

صادقی شعارهایی سر داده شده را هنجار شکنانه و سبک سرانه توصیف کرد و افزود:  این در حالی است که در چنین روزی باید به جای اختلاف افکنی با مردم مظلوم فلسطین اظهار همدردی کرد و شعارهای کوبنده خود را متوجه اشغالگران قدس و همبستگی ملت ایرن نمود.  

وی افزود: در چنین شرایطی توهین به منتخب مردم ایران که با اکثریت قاطع آرا برگزیده شده است توهین به کسانی است که خواستگاه اصلی آرای دولت بودند آنهم در شرایطی که افراد شعار دهنده انگیزه ای برای شعار دادن نداشتند بلکه به نوعی دنبال رو افرادی بودند که صحنه گردان پشت ماجرا بودند.

رئیس اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری کشور با تشریح روند تهمت زنی‌ها و مقایسه‌های نا به جا در روز قدس، افزود: شعاردهندگان از یکدیگر سوال می کردند چرا بنی صدر، چرا نگوئیم «احمدی نژاد، روحانی پیوندتان مبارک». گرچه شعار خروشان طرفداران روحانی این عروسکهای کوکی را به حاشیه راند.

وی با بیان اینکه اگر جلوی این بدعت بد و گستاخانه گرفته نشود باید منتظر حرمت شکنی ها در سایر مراسم‌های ملی نیز باشیم، گفت: از این جهت بر همه ایران دوستان تا تمام قد از منتخب خود دفاع نمایند و این خود فروختگان را همین ابتدای راه منکوب نموده و آنان را وادار به خزیدن به سوراخهایی که تطمیع کنندگان آنان در آن پناه گرفته اند هدایت نمایند.

صادقی با تاکید بر محکوم نمودن این حرکت زشت و وقیحانه از سوی تشکل متبوعش، تصریح کرد: به آنان هشدار می‌دهیم در صورت ادامه اینگونه حتاکی ها باید منتظر پاسخ کوبنده از سوی همه کسانی باشند که دل در گرو اعتلای انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف ولایی کشور عزیزمان ایران تحت مدیریت اجرایی رئیس جمهور محبوب دارند.

کد N1721255

وبگردی