آفتاب

راهپیمایی سیاسیون؛ تحت‌الشعاع حمله موشکی سپاه به داعش

راهپیمایی سیاسیون؛ تحت‌الشعاع حمله موشکی سپاه به داعش

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس طبق رسم هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر ایران برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، راهپیمایی روز قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» در تهران و سایر استان‌ها و بیش از 85 کشور جهان برگزار شد.

راهپیمایی امسال فارغ از اینکه صحنه خشم و انزجار مردم روزه دار از جنایات رژیم صهیونیستی و همپینانانش در منطقه، بود، به نوعی تحت تاثیر حمله تروریستی تکفیری‌های داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) از یک سو و حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه قرار داشت.

از همین رو بود که سیاسیون حاضر در این راهپیمایی در خلال سخنان خود گریزی هم به ضرب شصت جانانه سپاه به داعش زدند. راهپیمایی امسال البته با حواشی نیز روبرو بود، حضور برخی چهره ها چون علی مطهری و جهانگیری حاشیه ساز شد و واکنش مردم به حضور فرمانده سپاه در راهپیمایی بعد از حمله موشکی به داعش همراه با تقدیر بود.

در ادامه اظهارات مسئولان و چهره های سیاسی را در حاشیه راهپیمایی امروز بخوانید؛

اسامی /سمت

اهم اظهارات در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس

حسن روحانی /رئیس جمهور

پیام روز قدس پیام تنفر از رژیم غاصب و اشغالگر و حمایت از ملت مظلوم و فرهنگی بزرگ فلسطین است؛ ملت مظلومی که 70 مورد ظلم و ستم قرار گرفته است .

امسال روز قدس حساب دیگری دارد هم به خاطر حضور ترویست ها در منطقه که مورد حمایت اسرائیل هستند و مردم قاطعانه می خواهند که تروریست ها را از منطقه برانند و مساله دیگر ، آمریکاست که همواره به فکر تجاوز به حقوق مردم بوده است.

امسال طرح هایی در سنا و نمایندگان آمریکا علیه ملت ایران داده شد، ملت قاطعانه در این راهپیمایی می خواهند به آمریکا بگویند که پاسخ قاطعانه به آمریکا خواهند داد و مسیری که انتخاب کرده اند ادامه می دهند.

علی لاریجانی/رئیس مجلس

در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم که بر اساس نقشه شیطانی بود و جنایانی مانند دیر یاسین، غزه، کفر قاسم و صبرا و شتیلا و حرم ابراهیمی الخلیل و آواره نمون ملت از سرزمین خود را مرتکب شدند که در تاریخ نظیر ندارد.

تاسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی های گسترده در خاورمیانه شده است که تا امروز که دست این رژیم در حمایت از تروریست ها علنی شده و کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است.

آنها دین یهود را دستاویزی برای خود قرار داده‌اند درصورتی که یهودیانی که در ایران زندگی می کنند و بسیاری از یهودی‌های سراسر جهان با صهیونیست‌ها مخالف هستند

{با اشاره به اقدام موشکی سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها}ما در داخل و خارج از کشور تروریست ها را دنبال می‌کنیم و عملیات موشکی سپاه تنها گوشه‌ای از این فعالیت‌هاست همچنین ما پاسخ اقدامات سنا و کنگره آمریکا را علیه ملت ایران می‌دهیم. ملت ما ملتی باهوش و باصلابت است و در پیگیری اهداف انقلاب جدی است.

کد N1720614

وبگردی