آفتاب
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

هدف از ایجاد داعش دوری از تفکر مقابله با استعمارگری رژیم صهیونیستی است

هدف از ایجاد داعش دوری از تفکر مقابله با استعمارگری رژیم صهیونیستی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: فلسفه شکل گیری داعش و گروه های تکفیری و تروریستی تغییر مسیر مقابله با استعماگری مستکبران به ویژه رژیم نامشروع اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ما باید ضمن آگاهی از توطئه دشمنان از مبارزه با جبهه اصلی که همان نابودی اسرائیل است، غافل نشویم.
وی اظهار کرد: دشمنان با تشکیل داعش، طالبان و القاعده می کوشند مسیر مبارزه را تغییر دهند اما ملت های مسلمان، نابودی اسرائیل را در راس اهداف خود قرارداده اند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: روز جهانی قدس یادگار فرمایش امام راحل است که با نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان از همه آزادی خواهان خواست برای نابودی اسرائیل مبارزه کنند.
وی افزود: روز قدس روز همبستگی، الفت مسلمانان جهان با یکدیگر برای آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف است.
وی با قدردانی از اقدام به جا و قاطعانه سپاه در هدف قراردادن مقر داعش در کشور سوریه گفت: درود بر سپاه قدس و فرمانده باارزش آن که که لانه جاسوسی داعش را هدف قراردادند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: این حرکت سپاه نشان داد اگر دشمن کوچکترین حرکتی نسبت به امنیت ایران اسلامی انجام دهد، با سیلی محکمی مواجه خواهد شد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: داعش و اسرائیل در دنیا مرتکب انواع جنایت ها می شود و در مقابل سنا آمریکا ایران را تحریم می کند و این نشان دهنده کینه و عداوت آنان به اسلام است.
امام جمعه اراک با یادآوری هفته قوه قضاییه افزود: دستگاه قضا با قدرت و صلابت برای ارتقا امنیت ملی، پیشگیری از جرم، جرایم سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت عمل کند.
وی ادامه داد: آنچه ملت شریف ایران به آن دست یافته، نتیجه جان فشانی ها و خون پاک شهدا است و تک تک ما نسبت به این عزیزان مدیون هستیم.
امام جمعه اراک تصریح کرد، همگان نسبت به پرداخت فطریه در ماه رمضان کوشا باشیم و با شناسایی افراد نیازمند و محروم به این قشر کمک کنیم.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
کد N1720594

وبگردی