آفتاب

امام جمعه کرج:سیلی ایران اسلامی به داعش، نفس آمریکا و صهیونیست ها را حبس کرد

امام جمعه کرج:سیلی ایران اسلامی به داعش، نفس آمریکا و صهیونیست ها را حبس کرد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه، گفت: سیلی محکم ایران اسلامی به داعش، نفس حامیان آنها یعنی آمریکا و صهیونیست ها را در سینه حبس کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، گفت: پاسخ دندان شکنی به تهدیدهای آمریکایی داده شد. باید مدنظر قرار داد که پس از 12 روز سپاه از حادثه تروریستی با حرکت انقلابی پاسخ خون بی گناهان را به کسانی که به امنیت کشور تعرض کرده بودند دادند و شش فروند موشک را به نیروهای داعش پرتاب کردند.
امام جمعه کرج گفت: این موشک ها با فاصله 650کیلومتر خواب تروریستها را آشفته کرد، این عملیات نظامی کارسختی است که قریب به محال و دارای خطرات فراوان بود، اما فرزندان دلیر به مددالهی با فرمان فرمانده کل قوا و با عملیات اطلاعاتی دقیق از پس آن برآمدند.
وی خاطرنشان کرد: ایران در این عملیات با صلابت تمام اعلام کرد در قبال منافع خود ایستاده و اگر کسی بخواهد امنیت کشور را بر هم بزند قاطعانه پاسخ خواهد داد که نفس امریکا و اسراییل و ال سعود در سینه هایشان با این عملیات حبس شد.
امام جمعه کرج گفت: سیلی که داعش خورد صدایش را دیگران شنیده اند و پیامدهای روشنی برای جهان و منطقه داشت که توان موشکی ایران واقعیتی است که با مذاکره و قطعنامه نمی توانند حذف کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه روز قدس را علامت صدور انقلاب اسلامی و تحقق مبانی آن دانست و گفت: آخرین جمعه ماه رمضان مردم سراسر دنیا برای دفاع از مظلوم قیام با وحدت انزجار خود را از رژیم غاصب اعلام می کنند.
وی ادامه داد: با بیداری اسلامی و وحدت مسلمانان آرام آرام به سمت آزادی قدس شریف پیش می رویم و به زودی به فضل خدا بینی منشا ظلم و فساد به خاک مالیده می شود.
امام جمعه کرج گفت: روز قدس روز حیات اسلام است که همه مسلمانان باید در زنده نگه داشتن آن تلاش داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه پر برکتی است و نباید روزهای آن را از دست داد، افزود: مناسبت های این هفته به جنایات امریکا برمی گردد و ترور رهبر معظم انقلاب، انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت 72 تن از یاران انقلاب از جمله آن است که در همه اینها آمریکا و صهیونیست ها نقش داشته اند.
وی با اشاره به 2 سخنرانی مهم در هفته گذشته از سوی مقام معظم رهبری گفت: مسائل مطرح شده که ازمسائل اساسی کشور است در این سخنرانی ها دنبال شود.
حسینی همدانی ادامه داد: دراین سخنرانی ها مقام معظم رهبری در جمع خانواده های مدافعان حرم و شهدای امنیت و اطلاعات کشور دو مطلب اساسی را از جمله تبیین مفهوم شهادت و اثر آن در حفظ دنیا و آخرت، احترام به خانواده شهدا را مورد تاکید قرار دادند.
وی افزود: انتخاب های صورت گرفته در عربستان نیز حاکی از اتفاقات دیگری است که کار آل سعود را باید تمام شده دانست.
وی درادامه به بحث نماز عید فطر و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: نماز عید فطرهای متعدد و متکثر در شان کرج نیست و زکات فطره واجب مستقل است که با قصد قربت همراه است بنابراین ربطی به روزه گرفتن ندارد.
وی گفت: اهل تقوا در کنترل زبان مراقبت دارند، از آفت زبان سخن چینی است که وحدت اجتماعی را از بین می برد و جدایی و قطع رابطه روحی و جسمی به وجود می آورد بطوریکه برکت از آن جامعه می رود.
حسینی همدانی افزود:از پیامدهای زشت سخن چینی ان است که فرد سخن چین خودش رسوا می شود و اعتماد مردم را از دست می دهد و مردم دیگر او را امانتدار نمی دانند.
در نماز جمعه این هفته کرج از چند ورزشکاری که در رویا رویی با ورزشکار رژیم غاصب حاضر نشدند و این رژیم را به رسمیت نشناختند قدردانی شد این ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی و ووشو بودند.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
کد N1720556

وبگردی